C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de gueires dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Elle est d'annuy si fort brodee, Dieu scet que l'ay cheire achaptee, Sans gueires d'argent de plesir : De Veillesse [porte livree Qu'elle m'a, puis ung temps, donnee, Quoy que soit contre mon desir. (CH. D'ORLÉANS, Rond. C., 1443-1460, 543)
[2] Lors fu le roy moult doulent, et lui dist: Hermine, belle fille, vous monstrez que vous ne m'amez gueires, quant la chose que je desiroye plus a veoir en ce monde devant ma fin, vous ne voulez acomplir; (ARRAS, c.1392-1393, 121)
[3] Et pour ce, il ne parle gueires ne de soy ne des autres, et necure d'estre loé ne que les autres soient blasmés. (ORESME, E.A., c.1370, 255)
[4] Et dit, sur ce requis, que celui qui n'a que une main, qui lui bailla les poisons, n'est pas moult hault homme, et est de l'aage d'environ L ans, et a gros visaige et plain, et n'a gueires barbe, et a le nez begu et non pas trop long, et parle assez bon françois et brief, et a petiz cheveux, et estoit vestu d'une mauvaise cotte de blanchet, senz noëlleure, longue jusques au-dessoubz du genouil, senz mantel, et a un chapperon de drap gris qui n'estoit point noëllé soubz la gorge, senz aulmuce, et estoit chaussé d'unes mauvaises chauces de blanchet, et estoit saint sur sa cotte d'un lien de drap. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 450)
[5] Et pour ce que autre chose ne volt congnoistre, fu fait despouillier tout nu, mis, lié et ataché à la question sur le petit tresteau, et, avant ce que l'en lui eust gueires ou pou d'eaue jetté sur lui, requist humblement que l'en le volsist mettre hors d'icelle question, et il diroit verité d'icelle accusacion, dont il estoit coulpable, consentant et faiseur; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 487)
[6] Et lors il qui parle lui demanda pourquoy doncques il l'avoit doncques ainsy accusé devers mons. le prevost, et que il n'avoit esté gueires gehiné; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 546)
[7] et avant ce qu'il feust comme pou ou neant tiré, ne aussi qu'il eust gueires d'eaue jettée sur lui, fu mis jus d'icelle question, et mené chauffer en la cuisine en la maniere acoustumée, pour ce qu'il promist et afferma par son serement dire verité de la maniere du larrecin fait audit lieu de Villebon, et des circonstances et deppendences, nonobstant quelques variacions, confessions ou denegacions que faites ait cy-devant. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 404)

Fermer la fenêtre