C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de gantelez dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Adonc l'empereur les fist tous devant lui venir et de leurs chiefs et gantelez desarmer, et ordonna faire appareillier les blessiez, puis fist demander atout XX champions leurs pris que ilz devoient paier l'un a l'autre s'ilz eussent perdu, lesquelz lui furent apportez. (LA SALE, J.S., 1456, 267)
[2]" Damp Abbés, tout plain de joye, se mist en pourpoint, et tantost le seigneur de Saintré print un poinçon et assez aguillectes et arma entierement du corps et des jambes damp Abbés, et le bassinet lui mist sur la teste bien cramponné, et puis en ses mains les gantelez. (LA SALE, J.S., 1456, 293)
[3] et par plusieurs fois chevauché armé de jaques, de cote de fer, capeline, gantelez et demie lance, en la compaignie dudit Blanchebarbe et des autres compaignons de la garnison d'icelle forteresse de Corbefin, par lesquelx plusieurs François ont esté prins et admenez audit lieu et fort de Corbefin; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 58)
[4] Item, avoir mal prins oudit hostel une piece d'acier sanz pans, un harnoiz de jambes complect, uns bracelez et gantelez, par lui mis en gaige en l'ostel Drouyn Bratel, cervoisier, demourant ès hales de Paris, lesquieulx sont en gaiges de deux frans audit cervoisier. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 260)

Fermer la fenêtre