C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de fourmer dans 7FMR 
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[1] Celle l'ameult a de rechief fourmer nouvelle demande sur ce qu'est advenir de ces premisses en ceste sentence. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 85)
[2] Et li dit par ceste maniere: Je, Nature, par qui tout est fourmé Quanqu'a ça jus et seur terre et en mer, Vien ci a toy, Guillaume, qui fourmé T'ay a part, pour faire par toy fourmer Nouviaus dis amoureus plaisans. (MACH., Prol., c.1377, 1)
[3] Et je li dis: "Sire, sans faille Ma dame a bien, comment qu'il aille, Son fait moustré, et sagement,Et de soutil entendement Bien baillié par vives raisons, Pour fourmer ses comparisons Bien faites et bien devisées Et si justement exposées, Que qui amender y vorroit, Je croy moult bien qu'on ne porroit. (MACH., J. R. Nav., 1349, 195)
[4] De ces .III. se doit enfourmer Qui bon ouvrage vuet fourmer. (MACH., D. Aler., a.1349, 240)
[5] Or vueil revenir au propos Pour quoy ces raisons ci propos, Pour fourmer la comparison De ceste douce garison De quoy li amans est garis Et li estas d'amours norris Qui est dis par voie assentie Amours, vrais amans et amie. (MACH., D. Aler., a.1349, 253)
[6] Cils biens qui est en l'eure nez Et en la propre heure donnez Se puet tout aussi bien fourmer Dedens un cuer et affremer Comme s'il avoit .X. ans mis A devenir ses vrais amis, Et est biens aussi bien parfais, Comme s'il fust acquis par fais. (MACH., D. Aler., a.1349, 306)
[7] Mais de ce moult bien vanter m'os Qu'eins qu'on peüst fourmer .VI. mos, Il fu sus mon poing descendus, De quoy je fu moult esperdus. (MACH., D. Aler., a.1349, 395)
[8] à touttes ces choses remettre à point et à fourmer sus droit et que le roy ne le royaulme n'y eust point de blasme, rendoit grant painneen conseil le sire de Couchy, et monstroit bien que la chose l'y touchoit; (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 229)
[9] De grant eur vint li voloir plaisans D'amours, d'amant et de dame sanz per, Quant Dieu, qui est amours pour touz amans, En dame voult amant son fil fourmer Virginalment et si secretement Que nulz fors li ne pot savoir conment, Tant fu celle euvre a congnoistre obscurcie; (Mir. st Sev., 1362, 237)
[10] Et merveilles n'est pas, qu'en verité Je puis nommer ce corps fleur de haultesce, En qui le lis du souverain degré Se voult fourmer en humaine simplesce, Pour lequel lis je pren Dieu de richesce Qui nous osta du dolereux salaire Qu'Adam nous quist par desobeissance: Pour ce cas cy je doy au doulx lis traire Mon temps, mon sens, mon vouloir, ma plaisance. (Mir. st Ign., 1366, 115)

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