C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de for dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Les Juifz dise que filz de Dieu se fait, Mais je n'y voit nunlz mesfait Pour quoy l'on le doit en croyx pandre, Ne je ne l'a veuz en rien mesprandre, Quar monlt for le defferoyeSe je grant rayson n'y trovoye. (Pass. Autun Biard F., 1470-1471, 95)
[2]» Quant tout cela ouyr, ot grant peur Et monlt for me doubta de l'erreur, Car tresbien m'eussien il mesfait. (Pass. Autun Biard F., 1470-1471, 127)
[3]Jeham, ne vous defestes si for ! (Pass. Autun Roman F., c.1400-1500, 176)
[4]Ma dame vous demande Et vous prie pour amour grande Que Jhesus leycer aler, Quar il est Jhesus droiturier, Et vous prie et requier Que vous ne ly fassé vilanie, A Jhesus Christ, filz de Marie, Et vous dit certeinnemant Que elle fut ebaÿe for monlt,Quar il luy vien ungne vision Que l'a mys en turbassion. (Pass. Autun Roman F., c.1400-1500, 196)
[5] Jehan de Saint Remy, escuier, de la parroyce de Mauquenchy, si comme il dit, juré et diligemment examiné, depose par son serrement comme le dit doyen, que à son advis le pays d'environ Bethencourt vauldroit mielx des marchiez et foires contenus es dictez lettrez, s'il estoient et seoient au dit lieu de Bethencourt, aux jours et en la maniere que les dictez lettrez le contiennent, parce que au jeudi n'est aucun marchié pres d'illec, for à La Pommeroye, a V lieuz, et à Lyons, à V lieuez ou environ loing de Bethencourt et pais d'environ, et que le plus prochain marchié de Bethencourt siet à La Ferté en Bray, qui est petit et n'y vient aucunes derreez que de fourmages, oeufs et aultres telx menuez chosez; (6205, 334)
[6] Jeudi, Ve jour de janvier, furent au Conseil messire Phelippe de Morvillier, me R. de Chancey, presidens, me G. Perriere, me G. Cotin, me Barthelemy Le Viste et les autres conseilliers de ceans, à conseillier l'appoinctement sur la requeste des executeurs du testament de feu maistre Alixandre Nacart, en son vivant procureur en Parlement, baillée ceans par escript à l'encontre du procureur de l'evesque de Paris et deux ou trois de ses sergens en sa jurisdiction temporele du For-l'Evesque à Paris, disans lesdis executeurs,entre autres choses, que l'execucion du testament dudit defunct estoit soubzmise à la Court, et que, depuis que Jehan de Marcilly, huissier, avoit seelé de par ladicte Court les biens estans en l'ostel dudit defunct, et avoit commencié à faire inventaire d'iceulz biens, le procureur dudit evesque avoit envoié oudit hostel lesdis sergens en garnison, qui buvoient et mengoient et dissipoient lesdis biens, et les resseeloient, après ce que ledit huissier, commis à ce, les avoit inventoriez. (FAUQ., II, 1421-1430, 331)
[7] Mais Galiot, qui se sentoit fort et puissamment monté, querut le rencontre des chevaulx et croisa comme à la for course, tellement qu'ilz se rencontrarent et des corps et des chevaulx si durement que le seigneur de Ternant fut abattu sur son cul, mais le coursier fut bon et le chevalier adroit, etse releva, et de ce cop la corroye de l'espée du seigneur de Ternant rompit, et se tourna l'espée en sa guaine, pendant sur la croupe du cheval, et ledit de Ternant se desarma d'une visiere dont il estoit armé et cuyda mectre la main à l'espée, mais il ne la peust avoir ne trouver, et Galiot, qui prestement fut saisi de son espée, courut sus au seigneur de Ternant et lui donna plusieurs coups d'espée de hault et de taille. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 77)

Fermer la fenêtre