C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de foisons dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] On embrochoit gras moutons, francs veaux Parmy les rues, affin qu'on eust du rost, Poulles, chappons et foisons de chevreaux Pour soulager les gendarmes de l'ost. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 203)
[2] Parquoy tout incontinent le roy envoya grans foisons de vivres comme de pain, vins, viandes, chairs, beufz, lars, bledz, avoyynes, foin, blaves et toutes autres choses generallement qui leur faisoyent besoing, par saufconduyt. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 305)
[3]Parquoy incontinent le roy manda querir des bateaulx en la riviere du Paust pour en faire ung pont passant: ce qui fut faict, car a toute diligence on besongna si bien que sur les ditz basteaulx et grans foisons de tonneaulx, l'on fist ung pont ou l'on povoit aller facilement et sans dangier de Versay au camp, et du dict camp a Versay. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 306)
[4] Dieu tout puissant si vous mauldie, Vous donnant de maulx jours foisons ! (CH. D'ORLÉANS, Rond. C., 1443-1460, 539)
[5] Il a moult grant foisons de biens en celle ylle. (6203, 388)
[6] Puis y est le païs de Sauloingue, qui est maigre païs et est païs de sablons, et de bruières et y a grans foisons d'estans, [petites] rivierettes, bois, bestial, vollailles et venaisons et passe Loire à deux journées. (6204, 40)
[7] Ce païs est moult fertil de blez, devins, de bestial, et grant foisons rivières qui viennent des montaignes, et est très bel païs et plaisant et y a très bon peuple. (6204, 57)
[8]Puis y est le païs de Lombardie, qui est moult bel païs et plain, et est bon païs de blez, de vins, de bestial, et grans foisons rivières, qui viennent des montaignes d'Allemaigne d'un costé et les aultres viennent des montaignes de Provence et de Jennes. (6204, 57)
[9] Et y a grant foisons villaiges, et quatre cités, et sont ces gens Gres et y sont tous vestus de futaines, de jaquettes et sont housés hommes, femmes et enffans, pour ce qu'il y a en celle ysle une menue herbe qui picque, que se une personne en est [picquée] par la jambe en alent il est mort. (6204, 65)
[10] Après le païs de Brusse est le païs de Puille qui est plain païs, et est bien fertil de blez, de vins, et de bestial et de bons chevaulx et grans, et y a grans foisons cerfs et bisches en cestui pais plus qu'en nul aultres païs du monde pour ce que ès plains païs où sont ces bestes sauvaiges le païs est inhabité pour les grans guerres qui là ont esté. (6204, 87)

Fermer la fenêtre