C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de foison dans 7FMR 
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[1] Si a de neuf assez a besoignier Et mal foison pour son cuer engaignier, Triste et malmis. (CHART., D. Fort., 1412-1413, 188)
[2] Plus lui plaist et mieulx lui a sis En une mectre Son cuer, que partout s'entremectre De servir, soffrir et soubmectre, Rien tenir et foison promectre. (CHART., L. Dames, 1416, 221)
[3] Encore y a il plus de bienEn cest avoir, je vous di bien, Car, qui plus en a a foison, S'il en donne en toute saison, Tant plus largement en depart Et plus lui en remaint grant part; (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 13)
[4] Et doncques quelle est la raison, Pourquoy aucuns plus grant foison Ont des biens et des vertus dites Qu'aultres, qui les ont plus petites? (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 30)
[5] On l'acquiert a trop grant dangier Et si le pert on de legier, Sans savoir pour quelle achoison, Et des accointes a foison Qui oncques ne le desservirent, Ne bien, ne loyaument servirent, Et de ce a il mal usage, Dont je le tiens a trop moins sage, Car trop peu vault sens ne prudence A acquerir son accointance, Ce n'est fors que droite aventure Et une joye qui peu dure. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 70)
[6] La porte susdicte est pourprisse Des gens, que le monde desprise: Ce sont les povres non daignez, Si en y a de mahaignez De leurs membres et affollez, Et de leur sens tous affollez, De tieulx y a et de malades, A grant foison, a couleur fades, Des avugles et des contrais Et d'autres de goute retrais, De femmes vesves, d'orphelins, Qui n'ont argent, fours, ne molins, Ne granches, ne terres, n'ostelz,(Meseür leur a tous ostez, Sanz leur laisser vaillant .II. miches) Et ja furent leurs peres riches D'offices et de grans estas. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 99)
[7] De tous mestiers y a estaulx A grant foison et forgerie, Orfaverie et fabrerie; (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 138)
[8] Et de leurs menistres foison Y a de tieulx, qui, sanz saison, Scevent bien tondre les brebis, Voire escorchier ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 6)
[9] Et Dant, en parlant a Flourence, Ou il avoit sa demourance, En maniere de moquerie Lui dit que " s'esjouïsse et rie, Car sur terre et sur mer se batent Ses esles et meismes s'embatent Jusqu'en Enfer, en quel maison A de ses citoiens foison. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 16)
[10] Et, en moy tournant de tous lez, Y vi aucuns " clercs " appellez, Qui de clergie plus foison Ne sçavoient ne q'un oison, Se ce n'estoit, a droit voir dire, Tant seulement lire et escripre, Sanz sagece ou science acquise, Ne chose a prudence requise, Excepté pratique en savoir Maniere d'acquester avoir, En ce en quoy s'ierent ahers ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 61)

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