C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de fesimes dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Savoir faisons, conme nous feissons a Amiens honmage a excellent prinche nostre chier signeur et cousin Phelippe roi de France, lors nous fu dit et requis de par lui que nous reconnissions le dit honmage estre lige, et que nous, en faisant le dit honmage, li pronmissions expresseement foi et loiauté porter, la quelle cose nous ne fesimes pas lors, pour ce que nous estions enfourmés que point ne se devoit ensi faire. (FROISS., Chron. D., p.1400, 193)
[2] Et fesimes lors au dit roi de France honmage par paroles generales, en disant que nous entrions en son honmage, par ensi que nostre predicesseur, dux de Giane, estoient de jadis entrés en l'onmage des rois de France, qui avoient esté pour le temps. (FROISS., Chron. D., p.1400, 193)
[3] Et depuis en ça, nous soions bien enfourmés et acertenés de la verité, recongnissons, par ces presentes lettres, que le dit honmage que nous fesimes a Amiens au roi de France, conment que nous le fesimes par paroles generales, fu, est et doit estre entendu lige; (FROISS., Chron. D., p.1400, 193)
[4] Et depuis en ça, nous soions bien enfourmés et acertenés de la verité, recongnissons, par ces presentes lettres, que le dit honmage que nous fesimes a Amiens au roi de France, conment que nous le fesimes par paroles generales, fu, est et doit estre entendu lige; (FROISS., Chron. D., p.1400, 193)

Fermer la fenêtre