C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de feignans dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Et à tant se partirent dudit lieu de Poictiers lesdiz ambasseurs, feignans eulx en retourner audit pais de Bretaigne; (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 37)
[2] En après, lesdiz de Guienne etArmaignac et aussi le conte de Foix et autres assemblerent en leur pays gens de guerre, feignans de vouloir faire guerre au roy, lequel, pour ce leur empescher, y envoya sur la marche dudit pays de Guienne cinq cens lances et certain nombre de frans archers, avecques grant nombre de son artillerie, qui depuis ce y fut et sejourna par long temps, pendant lequel vint et fut nouvelles que mondit seigneur de Guienne estoit mort à Bordeaulx, dont il n'estoit riens. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 262)
[3]L'an mil CCCCLXXVII, après ce que ledit lieu de Hedin ot esté ainsi prins que dit est, advint que aucuns habitans dudit Arras, feignans vouloir aler devers le roy, obtindrent saufconduit de monseigneur l'admiral, qui le leur bailla; (ROYE, Chron. scand., II, 1460-1483, 47)
[4] Tellement que dés le lendemain, qu'avec la lime, feignans d'aller querir des farines et autres vivres, nous fusmes retournez en ce village, comme nous demandions aux sauvages le lieu où estoit le prisonnier que nous avions veu le jour precedent, il y en eut qui nous menerent en une maison, où nous vismes les pieces du corps du pauvre Antoni sur le Boucan : mesmes parce qu'ils cognurent bien qu'ils nous avoyent trompez, en nous monstrant la teste, ils en firent une grande risée. (S746, 373)

Fermer la fenêtre