C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de faits dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Telz moz en son livre Boece Dit en Reconfort de tristrece : O chetives et souffreteuses Richeces tres maleureuses, Des quelles aucuns ja n'ont tant Que souffire leur puist pour tant, Et qu'a paines on puet acquerre, Sanz autrui dommage pourquerre, Pour quoy plaisez vous tant aux hommes, Quant vous ne valez pas deux pommesAu prouffit des vertus acroistre, Ains les faits souvent descroitre ? (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 206)
[2] Et en effect tous les faits de ce monde sont telz qui bien les scet entendre; (BUEIL, II, 1461-1466, 118)
[3] Et que ce soit avenu, le .IXe. livre des Dis recordables et des faits de memoire de Valerius Maximus l'enseigne. (FOUL., Policrat., IV, 1372, 79)
[4] Les villes et les chastiaulx de ce païs sont faits de bricques. (6204, 57)
[5] et vous mandons que, pour cause des dicts foy et hommage à nous faits, vous ne travailliez, molestiez ni empeschiez, ni souffriez estre travallié, molesté ni empesché nostre dit chambellan en aucune maniere, mais si la dicte terre, ses appartenances ou aucuns de ses autres biens estoient pour ce pris, empeschez ou mis en nostre main, les lui mettés ou faite mettre, tantost et sans delay, à pleine deslivrance. (6205, 359)
[6] et rendre et pour en plein leur partie à l'autre tous consommé, depens, dommages, interests qui soyent [faits] et soustenus par l'une des dites parties, en defaut et coulpe de l'autre pour les choses ou aucune d'icelles non accomplies, contre l'obligation de tous leurs biens et de leurs hoirs, meubles et immeubles, presens et avenir, que chacune partie en ont pour ce obligé et hypothequé l'un à l'autre et l'un envers l'autre et soumis quant à dite justice vendre et exploitier, à tel fin telle vente, par nous, nos justiciers, prevost de Paris et par toutes autres justices dessus quel jurisdiction ils seront trouvés, pour ces lettres et leur contenu accomplir; (6205, 397)
[7] Et lors Sedicion apparceut qu'elle avoit aucunematiere de parler, et dit lors a Saincte Eglise que elle estoit bien simple de se mesler de paix entre lesdittes dammes, et qu'elle se devoit mesler et deust avoir fait pieça de les punir des maulx que on a faits aux gens d'esglise et aux esglises; (JUV. URS., Aud. celi, 1435, 230)
[8] Et quant nous fumes ou reppaire et en nostre logis pour prendre repos, le soir, quant tu fus bien yvre, tu te ventas publiquement que les anciens chevalliers et vieulx, que tu avoyes amenez avec toy pour nous fayre ayde, avoyent pluffort bataillé que les jennes et s'estoyent beaucoup myeulx portés qu'eulx en faits d'armes. (BAGNYON, Hist. Charlem. K., c.1465-1470, 32)
[9] APRÈS lesqueles choses ainsi faites, et en la presence des devant diz conseilliers, ladite Margot de La Barre, prisonniere, fu faite venir en jugement sur lesdiz quarreaux, laquelle, après plusieurs interrogatoires à elle faits sur la maniere desdiz ensorcelemens, et que aucune chose ne voult d'iceulx cognoistre avoir fais, ne donné ou presté ayde, conseil ou confort, dist, sur ce requise, que de tout ce que la dessus dite prisonniere Marion L'Estallée vouldroit dire, feust pour ou contre elle proposées, [ elle s'en veult raporter au dit d'icelle Marion ]. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 343)
[10] Racler te veux (approche-toi mon Livre) Un tas d'écrits, qui par d'autres sont faits. (R014, 67)

Fermer la fenêtre