C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de faing dans 7FMR 
9 attestations 
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[1] la raison Premiere fu pour l'achoison Du flun de Nil, qui regorgia Et crut tant que trop dommagia La contree, une foix, par quoy Les demourans la a requoy Ne cognoissoient de leurs champs, Qui furent l'un l'autre touchans, Bonne, ne faing, quant l'eaue traicte Se fu en son lieu et retraicte ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 118)
[2] Lors il est qu'ilfault veillier jour et nuit par la ville, sur les murs, marchandise ne pueltcourir, nul n'ose de sa porte saillir fors a grant peril, et fault estresur les champs au froit, au chault, a la pluie et au vent etmainteffoiz souffrir grant faing, grant soif et des paynes treslargement et, que pis est, morir,estre pris ou toute sa vie reprochiez. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 10)
[3] Adce Tullès respond et dist: je ne dis mie que le prince doye morir de faing, de soif, defroit ne de chault; (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 17)
[4] Fole seray se je me faing De faire a ce cop un tel gaing Com de trente mars d'or avoir. (Mir. Oton, c.1370, 349)
[5]Il n'est soing que quant on a fain Ne service que d'ennemy Ne mascher qu'ung botel de faing Ne fort guet que d'homme endormy Ne clemence que felonnie N'asseurence que de peureux Ne foy que d'homme qui regnye Ne bien conseillé qu'amoureux. (VILLON, Poèmes variés R.H., c.1456-1463, 56)
[6] Et depuis, par traison malvaise en recompensacion des plaisirs que luy avoient faiz lesdis roys Charles et Richart, duquel roy Charlesledit Richart avoit espousé sa fille, ledit Hanry pere du roy dernier mort le fist tuer et murtrir et le laissa mourir de faing en commectant traison, tirannie et crisme de leze magesté. (JUV. URS., Aud. celi, 1435, 178)
[7] Puis torcher de faing moullié, et pourmener sans boire et sans menger; (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 142)
[8] et aussi sur ce que ilz disoient que ledit monseigneur l'abbé est tenu de donner et faire livrer boire et menger aus prieurs religieux de laditte abbaye demourans dehors et a leurs compaignons, comme aus religieux demourans en ycelle abbaye, et fere livrer faing et avoine aus chevaulx des dessusdiz, quant ilz viennent a Paris, en laditte abbaye, pour les neccessités et negoces de leurs diz prieurez et benefices ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 562)
[9] Item, semblablement pour ce que monseigneur l'abbé par les sermens d'yceulx religieux est bien informé sa conscience qu'il est tenu recevoir ou faire recevoir en laditte abbaye les prieurs demourans dehors et leurs compaignons, religieux de laditte abbaye, et leur donner et livrer ou fere livrer boire et menger comme aus autres religieux d'icelle abbaye, et aussi fere donner et livrer a leurs chevaulx faing et avaine, quant ilz viennent a Paris, en la ditte abbaye, pour causes et negoces neccessaires de leurs prieurés ou benefices, et que ainsi l'ont veu les diz religieux tousdiz fere aus predecessours du dit monseigneur l'abbé, il plaist audit monseigneur l'abbé et veult et consent a le fere ou faire fere ainssi doresnavant ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 563)
[10] Faing et avaine avront voz destriers aufreant Et sy avréz bon vin, bien vineulx et poissant ; (tfa0, 29v)

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