C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de faignant dans 7FMR 
25 attestations 
 Page /3 

[1] Dedens brief temps, l'un vint vers la femme atout piteux visage, faignant que l'aultre estoit mort, et tant deceupt la femme que elle lui bailla le depost. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 73)
[2] Bien peu de jours après le partement des embassadeurs dessusdicts, vint à Lisle le duc de Bourbon, Jehan, dernier mort, faignant venir veoir son oncle, lequel entre toutes les maisons du monde aymoit cette maison de Bourbon. (COMM., I, 1489-1491, 9)
[3] Le duc de Clocestre, frère dudict feu roy Edouard, print le gouvernement de son nepveu le prince de Galles, lequel povoit avoir dix ans, et luy feït hommage comme à son roy et le mena à Londres, faignant le faire couronner, et aussi pour tirer l'autre filz de la franchise de Londres où il estoit avecques sa mère, qui avoit quelque suspicion. (COMM., II, 1489-1491, 232)
[4] Le duc de Clocestre, frère dudict feu roy Edouard, print le gouvernement de son nepveu le prince de Galles, lequel povoit avoir dix ans, et luy feït hommage comme à son roy et le mena à Londres, faignant le faire couronner, et aussi pour tirer l'autre filz de la franchise de Londres où il estoit avecques sa mère, qui avoit quelque suspicion. (COMM., II, 1489-1491, 232)
[5] Ad ce je dis que, selon Orose, ou livre etchappiltre dessusdit, et les cronicques aussy en font mencion, que ilfust, en la fin de son empire, le plus malvais et crueulx de tous les aultres,et fut arrogant, aguettant et engigneux, faignant et simulant devoulloir ce qu'il ne voulloit mie et de non voulloir ce qu'il voulloitet desiroit. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 67)
[6] pource qu'ilz ne sçavoyent pas bonnement en quel endroit estoit la personne du roy, ilz envoyerent ung herault devant luy en la bataille, faignant d'avoir affaire a luy. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 285)
[7]Amon en voult [à cause des folles amours] deshonnorer, Faignant de menger tartelectes, Sa seur Thamar et defflorer, Qui fut incestes deshonnestes ; (VILLON, Test. M., 1461-1462, 65)
[8] Pour ce que je suis a present Avec la gent vostre ennemie, Il fault que je face semblant, Faignant que ne vous ayme mye : Non pour tant, je vous certiffie Et vous pri que vueillez penser Que je seray, toute ma vie, Vostre loyaument, sans faulser. voulloir ce qu'il ne voulloit mie et de non voulloir ce qu'il voulloitet desiroit. (CH. D'ORLÉANS, Ball. C., c.1415-1457, 148)
[9]Faignant de sousrire, Quant suis tresdolent, Plus [penser que dire Me couvient souvent. (CH. D'ORLÉANS, Rond. C., 1443-1460, 316)
[10] Faignant ygnorer desormais que un Robertet bourbonnois soit homme scient, et que sa vie soit illustree de multiformes donnisons de là sus dont hommes et divins esperis l'accueillent en grace et l'adeptent à leur amour ciel et terre, une tant seulement chose en luy m'est de regart et m'acline envers lui: c'est que la fame de lui le grandist plus ainçoires par gens de bien amer que vertus et propres sciences ne le decorent par clarté de leur richesse. (5425, 181)

25 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre