C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de faignans dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Le samedi, .XX. de juing, le roy disna a Cassine, et aprés disner les novelles vindrent au roy que les Florentins avoyent prins Pont Velle d'emblee, faignans estre Françoys de l'arriere garde du roy, et avoient tuez hommes et femmes, ensemble pillé la ville. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 274)
[2] lesquelles povres gens, non puissans de fournir, se sont absentés, tellement que le pais est demouré tout inhabité,et n'y est pas demouré de cent personnes ung, qui est chose tres piteuse, Et pour ce que aucuns n'avoient pas lieux pour aiseement destruire le peuple, ilz ont emparé places, faignans que c'est pour faire guerre aux ennemis. (JUV. URS., Loquar, 1440, 311)
[3] protestans iceulx escoliers qu'ilz ne tendent que à fin civile, dient et depposent par leurs seremens, et par la bouche dudit maistre Pelerin, en la presence de Thevenin de Brenne, prisonnier detenu oudit Chastellet, que verité est que, après la Saint-Remi derrenierement passé, ot deux ans ou environ, en eulx en alant de Paris droit en Avignon, passans parmi la ville de Troyes, et en leurdit chemin, environ trois lieues au delà d'icelle ville, à l'entrée d'un petit bois dont ilz ne scevent le nom, trouverent illec Thevenin de Breyne, prisonnier detenu oudit Chastelet, de la personne duquel ostencion et veue leur fu faite, lequel prisonnier se acompaigna avec eulx, alerent un petit de chemin ensamble par ledit bois, et avec eulx survindrent à trois fois, l'un après l'autre, et incontinent après ce que ledit prisonnier fu arrivé avec eulx, trois autres compaignons, faignans que ilz ne cognoissoient li uns l'autre. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 138)
[4] En laquele nuyt mesmes, et incontinent après ce que dit est, eulx tous ensamble, en entencion de gaignieret embler, alerent en un vilaige assez près de l'ostel dudit Badier, duquel il ne scet le nom, ouquel, en l'ostel d'un nommé Macé du Bois-Bernart, soubz umbre dudit seigneur d'Amboise, à qui ilz se disoient estre serviteurs et familliers, ilz entrerent en icellui, faignans qu'ilz voulsissent avoir du vin pour leur argent; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 269)
[5]Puis aprés envoierent par trahyson devers le roy Salomon ung evesque de leur aliance, faignans vouloir eulx pacifier à luy, en le suppliant que il les voulsist oÿr ; (S185, 341)

Fermer la fenêtre