C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de extaindre dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Ceste vertu magnanime Tost animeLes cueurs d'honneste regime, Sans nul crime, Pour les faire hault attaindre : Contre vices, dure lyme Qui fort lyme Toute heure, soit nonne ou prime, Les opprime Et tresbien les sçait extaindre. (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 70)
[2] Aprez, en la Somme seconde Où la matière plus abonde, Ont enseignié notablement à tout homme d'entendement Pluseurs remèdes par diète Bien gardée, et tousdiz preste, MÉdicine préservative, à ce valant et curative, Pour éviter et pour extaindre Cellui mal, qui trop fait à craindre. (LA HAYE, P. peste, 1426, 20)
[3] Car Chaleur, je vous asséure, Se combat encontre Froidure, Et Froidure par sa valeur à son povoir vaint la Chaleur, Pareillement l'Umidité Et la SÉcheur en vérité Se combatent mutuement Et en oultre, certainement, Force de chaleur, jour et nuit, Gaste l'umeur et la destruit, Et l'umeur quiert souvent, sans faindre, La chaleur gaster et extaindre, Pour laquele noise et riote, Comme Ypocras le traite et note, L'estat du corps tousjours se changeEt seuffre en soy maint mal estrange, Et par foiz tele discrasie Qu'il en convient perdre la vie, Maiz, pour cela que cest tempeste Si est commune à toute beste, Fault démonstrer par autre voie Et déclarer, Dieu nous doint joie, La meschante production Et trop grant imperfection De nostre vie corporèle Et progression temporèle. (LA HAYE, P. peste, 1426, 65)

Fermer la fenêtre