C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de eust dans 7FMR 
23 attestations 
 Page /3 

[1] De si precieux et riche ouvraige estoit basty cellui mantel et de si longue main avoit on mis paine a y ouvrer et faire l'assemblee des parties dont il estoit composé que, dessoubz le ciel, ne fut veu le pareil, se Fortune, envieuse de longue prosperité, l'eust souffert en sa beauté demourer; (CHART., Q. inv., 1422, 8)
[2] Comme doncques elle les eust choisiz à l'ueil, indignee en son hault couraige, vers eulx les prist a reprendre de leur oiseuse lacheté par parolles entrerompues souvent de douloureux soupirs qui de cuer adollé lui mouvoient, leur disant en ceste maniere: FRANCE. (CHART., Q. inv., 1422, 10)
[3] Semiramis de Babilone laissa bien a moictié ses cheveulx a peigner, quant en les peignant on lui denonça la rebellion de sa cité, et demoura l'atour de son chief demy a point et demy desordonné jusques a ce qu'elle eust par povoir d'armes sa cité mise en subjection. (CHART., Q. inv., 1422, 16)
[4] Voulsist Dieu que chascun eust toujours eu le bien publique et l'onneur de la seigneurie devant les yeulx et que les couraiges y eussent esté fermes et arrestez comme ilz doivent. (CHART., Q. inv., 1422, 30)
[5] Helas, nous ne feussons pas cheuz en cest inconvenient ou, se Fortune eust esté si puissant sur les loiaulx et entiers couraiges qu'elle nous eust ung pou rebouté de prosperité, au moins nous feussons nous plustost ressours par l'union et fermeté de noz voulentez. (CHART., Q. inv., 1422, 30)
[6] Helas, nous ne feussons pas cheuz en cest inconvenient ou, se Fortune eust esté si puissant sur les loiaulx et entiers couraiges qu'elle nous eust ung pou rebouté de prosperité, au moins nous feussons nous plustost ressours par l'union et fermeté de noz voulentez. (CHART., Q. inv., 1422, 30)
[7] Or cuida Municius, pour assouvir le vouloir du peuple, soy combatre contre Hannibal, mais il fut honteusement vaincu et eust perdu ses legions, se Fabius ne l'eust secouru et rebouté ses ennemis. (CHART., Q. inv., 1422, 36)
[8] Or cuida Municius, pour assouvir le vouloir du peuple, soy combatre contre Hannibal, mais il fut honteusement vaincu et eust perdu ses legions, se Fabius ne l'eust secouru et rebouté ses ennemis. (CHART., Q. inv., 1422, 36)
[9] A paine eust mis cestui fin a ses parolles que celluiqui premier avoit parlé print a repliquer, par impacience de ouir reprouchier ses faultes, et dist: LE PEUPLE. (CHART., Q. inv., 1422, 36)
[10] A cest argument se efforcent aucuns de donner solucion en disant que ainsi a il tousjours esté, et ne fut oncques que en court de prince n'eust des services mal congneuz et des biensfaiz mal deserviz; (CHART., Q. inv., 1422, 51)

23 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre