C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de euez dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Et pour ce, au commencement de ceste hystoire, je, cognoicent que je ne soye pas digne de lui requerir, supplie a sa haulte dignité que ceste histoire je puise achever a sa gloire et louenges, et au plaisir de mon tres hault, puissant et redoubté seigneur, Jehan, filz de roy de France, duc de Berry et d'Ouvergne, conte de Poictou et d'Ouvergne, laquelle histoire j'ay commencé selon les vrayes coroniques que j'ai euez tant de lui comme du conte de Salbery en Angleterre et plusieurs livres qui ont esté trouvez, par ce que sa noble serour Marie, fille de Jehan, roy de France, duchesse de Bar, marquise du Pont, avoit supplié d'avoir la dicte hystoire à mon dessusdit seigneur, son tres chier et amé frere, lyquelz a tant fait qu'il en a sceu au plus prez de la droite verité qu'il a peu, et m'en a commandé a faire le traictié de l'ystoire qui cy après s'ensuit. (ARRAS, c.1392-1393, 1)
[2]15) Si fu celle besoigne tant agreable au commun que il acquist le seurnom de tres grant et en fu apelez Fabius Maximus, lequel seurnom il n'avoit onquez peu acquerre par toutez les victoires que il avoit euez ou temps passé; (BERS., I, 9, c.1354-1359, 88)
[3] Et depuis ce, par le moyen de plusieurs estatz a esté tousjours la cause continuee en estat a oÿr droit, comme pardevant, jusques a huy, pour plusieurs occuppations que ledict de Maignenville et nous avons euez. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 595)

Fermer la fenêtre