C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de eubt dans 7FMR 
31 attestations 
 Page /4 

[1] Et tant qu'à la mise de l'argent je responderay: j'ay eubt tant à faire ou temps passé en ce pays icy et ailleurs par les incidences et hainnes qui sont nées de par Olivier de Cliçon, que je l'ay paiet et delivré à ceulx envers qui j'estoie oubligiez par cause de debte. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 17)
[2] " il fut filz au conte Aubery d'Asquessuffort qui oncques n'eubt grace ne renommée en ce pays, d'onneur, de sens et de conseil, ne de gentilesce " -- " Et messire Camdes ", dist lors ung chevalier, " luy monstra une fois moult bien à l'ostel du prince de Galles, en l'ostel de Saint-Andrieu à Bourdiaulx. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 20)
[3] En ce sejour que le roy d'Angleterre fist à Brisco et sus la riviere de Saverne et en la marce de Galles, eubt le duc d'Irlande moult de soing et de paine de chevaulcier et d'aler de l'un à l'autre, et par especial en la terre de Galles; (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 48)
[4] Quant le duc d'Irlande vey que le roy vouloit monstrer que la besoingne estoit sienne, et qu'il estoit en bonne voulenté de destruire ses adversaires et mettre à raison, si en eubt grant joye et dist à ceulx de son conseil que il ne pouvoit faire nul exploit que de retourner sus Londres et monstrer puissance et tant faire, par belles parolles ou aultrement, que les Londriens fussent de son accord et obeissance et ce que le roy vouldroit faire et non aultrement. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 50)
[5] et passerent oultre moult legierement ces courreurs du duc et alerent aviser le convenant deleurs ennemis, et puis retournerent et vindrent devers le duc de Glocestre, et luy distrent: " Monseigneur, Dieu et la riviere sont aujourd'huy pour vous, car elle est si basse ou plus parfont que nos chevaulx n'en ont pas eubt jusques à la panche; (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 68)
[6] petit de mors y eubt, se ce ne fut en la foule et en la presse. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 71)
[7] Si eubt, je vous dy, pluseurs ymaginations. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 78)
[8] Tout y vindrent, nulz ne desobey, et y eubt moult de peuple, je vous dy, à Londres et au palays à Westmoustier, et fut le roy Richart en la chappelle du palais qui est moult riche et moult noble, royaulment en estat royal, la couronne ou chief, et fist le jour le divinoffisce le archevesque de Cantorbie et canta la messe qui fut moult solempnelle, et prescha l'archevesque qui la messe chantoit et fut moult voulentiers oys, car bien sceut faire la predication. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 80)
[9]Vous devez savoir que quant le roy Jehan de Portingal, ou son mareschal, eubt pris la saisine et possession de la ville de Ferol, ilz chevaulcherent en approuchant Aurench pour venir devers le duc de Lancastre et trouvèrent sus leur chemin, ou auques près, la ville de Padron qui leur fust rebelle, mais tantost qu'ilz furent là venus, cilz qui la tenoient se misrent en leur obeissance, et sejournerent là le roy et ses gens que en la ville que en la marche, plus de XV. jours, et mengierent grandement les biens et les vivres du pays, quoyque de Portingal leur en venist assez. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 84)
[10] Il fut jugié à morir et fut amenez à Ville-Arpent et là eubt-il trenchié la teste. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 90)

31 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre