C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de esteint dans 7FMR 
14 attestations 
 Page /2 

[1] Et pour ce que merencolie Esteint toute pensée lie, Et aussi que je bien vëoie Que mettre conseil n'i pooie, Et que, s'on sceüst mon muser, On ne s'en feïst que ruser, Laissay le merencolier Et pris ailleurs a colier, En pensant que s'a Dieu plaisoit Qui pour le milleur le faisoit. (MACH., J. R. Nav., 1349, 141)
[2]I Qui bien aimme a tart oublie, Et cuers qui oublie a tart Ressamble le feu qui art, Qui de legier n'esteint mie. (MACH., L. plour, 1349, 283)
[3] C'est ce qui tout mon bien esteint, Sans joie ateindre, Pour ce que riens de ma penséeNe scet ma dame desirée, Seur toute creature amée Dou cuer de mi, Ne la trés dure destinée Qui m'est pour li amer donnée, Et comment s'amour embrasée Est tout en mi Mon cuer qui est siens sans demi, Ne comment je pleure et gemi Souvent pour s'amour et fremi, Qui enflamée Est en moy, dont je di: "Aymi! (MACH., R. Fort., c.1341, 52)
[4] Garde qu'aus povres soit ouverte Ta main a gaaing et a perte, Et Dieus le te rendra a double, Adès pour un denier un double, Car le pechiet aumosne esteint, Si com l'iaue feu, quant l'ateint. li amer donnée, Et comment s'amour embrasée Est tout en mi Mon cuer qui est siens sans demi, Ne comment je pleure et gemi Souvent pour s'amour et fremi, Qui enflamée Est en moy, dont je di: "Aymi! (MACH., C. ami, 1357, 136)
[5] c'est ce qui mon cuer teint Et qui mon vis et ma couleur desteint Et qui muer la fait en divers teint Et fait esteindre Mon bon espoir, dont ma vigour esteint. (MACH., F. am., c.1361, 159)
[6] La dolour ne puet remeindre Qui en mon dolent cuer maint, Ne nulz ne la puet esteindre, Se la belle ne l'esteint, Qui si près dou cuer m'ateint, En desirant li veoir, Que j'en muir en desespoir. (MACH., L. dames, 1377, 47)
[7] si suis arrivés à mais port Que mon desir mon esperance veint Et ma dolour desconfist mon confort Et mon penser toute ma joie esteint; (MACH., L. dames, 1377, 150)
[8] Mais tout mon entendement Et mes bons jours et mon gay sentement Fortune esteint; (MACH., L. dames, 1377, 204)
[9] Einsi me fait languir piteusement, Mon cuer esprent et esteint mon espoir Le grant desir que j'ay de vous veoir. ma joie esteint; (MACH., L. dames, 1377, 209)
[10] Einsi loyal Amour m'ateint Et si me teint De divers teint Ne point n'esteint Ce qui me fait palir et teindre. (MACH., Les lays, 1377, 282)

14 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre