C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de errer dans 7FMR 
75 attestations 
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[1] Ung livre faulx escript fait errer ceulx qui y lisent, et a ceulx qui le contreescripvent adjouxter fauls sur faulz. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 45)
[2] Et par rayson cil a besoing de savoir sur les aultres, qui ne peult errer sans dommage dez autres. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 73)
[3] Et tu celestiel Ysaie qui en la loy de Moyse eubz esperit crestien et sembles mieux escripveur d'Evangile que annunciateur de prophecie, descripsis clerement ceste demonstrance en la persecution que tu predisis sur Egypte, laquelle l'abbé Joachin et autres saintes persones ont depuis exposé pour France, disans ainsi en la persone de la divinité: " Je amatyray vostre cueur dedens voz entraillez, et precipiteray vostre conseil, et mettray en vous esperit tournoyant, variable et sans constance, et vous feroy errer comme homme yvre, qui pert le savoir de soy conduire et la vertu pour soy soustenir. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 79)
[4] Sy est par metaphore comparable a l'oisel qui s'apelle aleron, lequel n'a point de piez pour errer sur terre, maiz est tout son mouvement par ellez qui l'essaulcent en l'air. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 87)
[5] Je m'en attens a ce qu'en est, Mais bien sçay que grant mal en naist, Car, pour le debat de ces .II., S'en ensuit tel mal et tel deulz Que grant part des gens en rancune, Pour la congregacion, que une Ne doit estre, sont et ce Scisme Des gens errer fait plus du disme. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 5)
[6] Lengue caldee cil parla, Et fu le premier qui trouva Les folles loys et controuva En la contree ou il regnoit, Et enduit ceulx qu'il gouvernoit Encontre Dieu, par loy errer, Et divers dieux fist aourer, Offrandes leur fist faire et veux, Et aourer faisoit li feux, Et disoit et amonnestoit A tous que " li feux dieux estoit, Qui par poissance et valour Leur donnoit clarté et chalour. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 154)
[7] Mais affin que je mieulx perface Mon oeuvre, si qu'errer ne face Les lisans, qui pourroient dire Qu'en mon dit aroit a redire, Parce que ci endroit devise Le commencement et la guise Comment les Amasones vindrent, Et comment leur royaume tindrent De ligne en ligne, sanz faillir, N'en estrange main tressaillir, Jusqu'a la preux Panthaselee, Qui d'Ector mort fu adoulee, Et si n'ay fait narracion De Thamaris, dont mencion Ja pieça je feys ci dessus, Qui de Cirrus vint au dessus, Sembleroit aux non entendens Que Thamaris quantité d'ansEust esté, ains qu'Amasonie Commençast, mais a ceulx le nye, Car Cirrus, qu'elle mist a ffin, Fu depuis grant temps, mais, a ffin Me couvient l'une istoire traire, Ains que une autre preigne a retraire, Car je ne puis pas, ce me semble, Tres toutes deviser ensemble, Et tout en un temps maintes choses, Quoyque de renc soient descloses, En diverses marches aviennent, Si ne peut on, si comme elz viennent, Dire ensemble, tout en un mont, Ce qu'en un temps vient par le mond. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 12)
[8] Ou temps Othus, le roy de Perse, Qui mainte terre conquist parce Qu'onques d'errer n'avoit finé, Le grant Alixandre fu né, Filz de Phelippe, roy et sire De Macedoine ; (CHR. PIZ., M.F., IV, 1400-1403, 29)
[9] prince debonnaire, à parler de ceste matiere non mie en particulier mais en termes generaulx pleust à toy meismes, car à Dieu bien plairoit que tant en temps present comme en cil avenir fusses par tel ferveur ameur de ceste vertu que tes menistres à l'exemple de toy n'y voulsissent ou osassent errer, oncques tant de bien n'avint en ce royaume. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 96)
[10] Et encores à revenir à ce que dit est cy dessus, que ou contenu de ceste sainte union doivent estre compris meismes les populaires pour ce que il pourroit sembler à aucuns, consideré les esploiz et mesprentures et offenses passées ou yceulx ou grant partie de eulx se sont fort ingeréz que aceptables ne devroient estre, me semble bon de touchier, par exemple, comment le prince doit avoir pour recommendé le menu commun, non obstant que de droite condicion et des oncques soit peuple enclin à de legier errer par folle creance et mauvais exort. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 125)

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