C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de entrast dans 7FMR 
42 attestations 
 Page /5 

[1]Aristote si apprenoit A Alixandre bonnes meurs Et qu'il creust les sages et meurs, Les vaillans tirast devers luy, N'en son conseil n'entrast nullui, S'il n'estoit appris en sagece, Prisast ceulx ou avoit proece ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 30)
[2] Cil le premier a Romme Fu, qui entrast onques a somme D'onneur, couronné de victoire, Comme depuis, ce dit l'istoire, Couronnerent les glorïeux Chevaliers, quant victorïeux S'en tournoient de quelque emprise, Ou grant terre avoient conquise. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 189)
[3] Si advint un jour, comme il se fust levez pour aler en la taverne, encore estoit matin, si passa par devant l'escole Senocrate, qui lisoit alors sa leçon, et comme il entrast et s'assist entre les disciples, Senocrates, qui vid qu'il avoit le chappel ou chief, et son maintien desordenné, laissa le propos de quoy il disputoit et se va tourner aux vertus, et comment vie d'omme doit estre autre que de beste. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 29)
[4] Il emporta toutes leurs artilleries et armeüres et fist raser toutes les tours et murailles de la cité, et puis retourna en son pays, où il fut receü à grant gloire et en grant obeissance, par especial de ceulx de Gand, qui, paravant qu'il entrast audict pays de Liége, estoient comme en rebellion avecques aucunes des autres villes. (COMM., I, 1489-1491, 117)
[5] Le duc de Bourgongne estoit en grand suspicion ou que le roy n'entrast dedans la cité, ou qu'il ne s'en fuyst avant qu'il eust prins la ville, ou que à luy mesmes ne feïst quelque oultraige, estant si près. (COMM., I, 1489-1491, 153)
[6] Mais ce mauvais conte estoit à l'huys de la chambre de bois où logeoit ledict duc et gardoit que nul n'entrast et reffusa l'uys à ceulx-là, disant: " Monsr dit que l'on s'advance de le pendre. (COMM., II, 1489-1491, 138)
[7] Mais ce mauvais conte estoit à l'huys de la chambre de bois où logeoit ledict duc et gardoit que nul n'entrast et reffusa l'uys à ceulx-là, disant: " Monsr dit que l'on s'advance de le pendre. (COMM., II, 1489-1491, 138)
[8] Et tout cecy fut avant que le roy entrast en Viterbe, car nulle part n'arrestoit que deux jours en ung lieu, et advenoient les chouses myeulx qu'il ne les eu sceü penser: aussi le Maistre des seigneurs s'en mesloit, et le congnoissoit chascun. (COMM., III, 1495-1498, 74)
[9]" Le seigneur de Saintré, estant du tout armé, ordonna a ses gens a bien garder l'uis que nul n'entrast ne yssist hors de la sale, et dist aux dames et damoiselles, aux moynnes et a tous autres qui leans estoient: "Tenez vous la a cel huys, et n'y ait homme ne femme qui se meuve ne dye mot, car qui fera le contraire je lui fendray la teste jusques aux dens! (LA SALE, J.S., 1456, 294)
[10] Le Pape manda incontinent derompre l'entree de la cave et le pas de l'islette, comme j'ay dit, etempeschier tellement que jamaiz homme n'y peust retourner, et deffendrepar grans esdiz que nul jamaiz plus n'y entrast. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 110)

42 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre