C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de enfla dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Or avint que la mer s'enfla Pour le fort vent qui y souffla, Si qu'elle en devint toute trouble Pour le vent qui l'esmuet et trouble. (MACH., J. R. Nav., 1349, 249)
[2] Li vens fu gros, la mer s'enfla, Pour le vent qui trop fort souffla, Si que les ondes ressambloient Monteingnes, si hautes estoient; (MACH., P. Alex., p.1369, 113)
[3] Et quant Famius entendi le dueil que son filz faisoit et vit le lieu ou Agea sa femme gisoit, le cuer de son ventre lui enfla et serra d'angoisse et de pitié,et lui fremi la char et le sanc lui mua, et faisoit uns soupirs bas et syncopez. (Bérinus, I, c.1350-1370, 32)
[4] Tantost que Maligans choisi Aigres, li cuers lui enfla d'orgueil et de felonnie, et s'escria par grant aïr: "Vassal, vassal, mal avez parlé a m'amie ne conseillé sanz mon sceü, car vous en recevrez mort, et tres bien, par ma foy, l'avez desservy". (Bérinus, I, c.1350-1370, 272)
[5] Luy navigant par estranges contrées La Mer s'enfla, les grans vens se leverent, Contre les flotz et vagues se ruerent Par tel effort et tempeste si grande, Qu'entre les eaux perit la nef marchande Et à grand peine eschapa du naufrage Celuy marchand, qui apres le dommage De tous ses biens, et richesse perie, Reprint l'estai de simple bergerie. (R516, 55)
[6] Quant le filz se veit si haultement monté, son cueur enfla en orgueil et merveilleusement superbe, tellement que aucun honneur ne faisoit à son pere et ne luy donnoit aucun bien. (S182, 200)
[7] le ventre luy enfla fort et, quant il fut à la mort, son petit doy devint tout courbe. (S185, 285)

Fermer la fenêtre