C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de enclore dans 7FMR 
16 attestations 
 Page /2 

[1] et proprement li abbés s'ala bouter dedens .I. celier et la enclore. (FROISS., Chron. D., p.1400, 77)
[2] " Lors se conmenchierent toutes gens a estourmir et a ariver et venir a pooir sus cesFlamens et euls enclore. (FROISS., Chron. D., p.1400, 178)
[3] et prendoient le pas de la ville pour enclore la contesseau dehors, ensi que il fissent. (FROISS., Chron. D., p.1400, 515)
[4] Qant li rois d'Engleterre vei che quepoint ne conquerroit la chité de Vennes legierement, et entendi que li pais de environ Vennes estoit si gastes et si mengiés que on ne trouvoit riens sus les camps, ne li coureur et varlet ne savoient ou aler fouragier, et setenoit la une moult grande hoost, il eutconsel que il laisseroit la devant Vennes une partie de ses gens pour tenir le siege, et ils et li demorans de son hoostchemineroient oultre, et iroient mettre le siege devant la chité de Nantes et la enclore mesire Carle de Blois: si se departi un jour de devant Venneset i laissa a siege le baron de Stanfort, mesire Gautier de Manni et pluisseurs aultres. (FROISS., Chron. D., p.1400, 578)
[5] Si mist la li rois d'Engleterre le siege et le asega d'un lés, car toute la chité de Nantes ne pooit il pas enclore, pour la cause de la riviere de Loire. (FROISS., Chron. D., p.1400, 579)
[6] Et furent consilliet, sus la response que il avoient faite as hiraus qui lor avoient aporté la bataille, que il n'atenderoient pas que les Escos les venissent requerre ne enclore dedens la ville dou Noef Chastiel sur Thin, mais se departiroient, le bon matin, tout apresté pour tantos combatre, se il besongnoit, et se meteroient sus les camps etprenderoient cel avantage, et ensi esbahiroient ils lors ennemis. (FROISS., Chron. D., p.1400, 774)
[7] " Dont se retraii un petit mesires Gautiers arriere dou roi, car il congnissoit assés la maniere de li, et regarda sus les barons qui la estoient et leur fistsigne de l'uel tant seullement que il vosissent aidier a soustenir sa parole, et puis vint devant le roi et dist: " Tres chierssires et redoubtés, se vous faisiés ce que vous dites, il en seroit trop grant nouvelle, et vous seroit tourné a trop grant cruaulté, et nous donriiés, moiet les vostres, trop mauvais exemple ou temps a venir de nous metre, ne enclore en nulle garnison de par vous, car se vous faisiés ces gens morir ensi que vous dites, parellement on feroit de nous. (FROISS., Chron. D., p.1400, 839)
[8] Qui fist Dathan et Abiron enclore Tous vifz en terre, [et Sodome] et Gomorre, . (Cene dieux, c.1492, 118)
[9] Et se vous avés riens fait de nouvel, balade ou virelay, si le voelliés ens enclore, je vous en pri, et moi fiablement escripre et mander de vostre estat ; (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 70)
[10] Ossi, chiers amis, se vous avés riens fet de nouvel, si le voelliés ou dit livret ens enclore, s'en croistera de tant ; (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 164)

16 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre