C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de emprint dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Sy voulut prendre et amasser a sa doctrine de toutes lez loys pour gaigner gens de toutes parties: malicieusement, il entrelassa en ces diz partie du viel Testament et partie du nouvel, en donnant appetit aux juifz et aux crestiens a sa secte, et desloyaulment corrumpit le sens de ce qu'il emprint pour effacer la substance dez autrez loys, et l'interpreta a faulse entente. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 120)
[2] Messire Jaques emprint deux fois de porter son homme par terre, comme par maniere d'une attrappe; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 179)
[3] et tant brayrent et cryerent que ung nommé Lievin Bonne, qui estoit autant à dire en françois Lievin Feve, du mestier des maçons, emprint de les conduyre et mener devant Audenarde, et appourta en une besace de grandes clefz et leur fit à croire et entendre que c'estoient les clefz des portes de ladicte ville d'Audenarde. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 228)
[4] Cestui emprint selon les corps celestes de mesurer la mer et les profons gouffres, et trouva le plus parfont estre de XV stades en la haulte mer, et à l'autre part " in Ponto ex adverso Corporum gentis vocant Bachea Ponti -- tricentis fere a continenti stadiis inmensa altitudine maris tradunt, vadiis nunquam repertis " . (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 79)

Fermer la fenêtre