C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de empoisonnez dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] O noble et ancienne gantoise puissance, pucelle triomphant de vant le povoir des haultz Roys et princes, par ta police, gouverne et magnificque obeissance, est aujourd'huy en grant peril ta gloire, ton renom et ton pucelage, qui est ou povoir et soubs les mains de ribaultz, pillars et gourmans, norriz et empoisonnez de vices, sans vergongne, entendement ou raison, comme il appert au cas advenu presentement recité, et dont je plains la paine des lisans, pour la honte des facteurs! (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 282)
[2] ITEM, le dimenche ensuivent, après ce que ledit Martin fu gehaynné le samedi dessus dit, et avant qu'il feust gehaynné ledit dimenche, confessa audit prevost que il avoit empoisonnez quarante puis, dont le puis au sire de Mezvillier est l'un, le puis qui est devant le cymitiere de ladite ville l'autre, le puis qui est à Brandelon l'autre, et un puis qui est à Basoches les Haultes, devant une court; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 451)
[3] Quant à parler morallement, les cueurs des pecheurs de peché mortel empoisonnez ne pevent estre du feu du Sainct Esperit esprins et illuminez fors que par le triacle, qui est penitence. (S182, 87)
[4] Par le corps venimeulx j'entendz les pecheurs de peché empoisonnez. (S182, 102)

Fermer la fenêtre