C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de empoisonner dans 7FMR 
21 attestations 
 Page /3 

[1] Un prince, qui heoit le mire, Qui l'ot en cure manda dire A Alixandre que " de luy Se gardast bien, car ycelluy Empoisonner par un buvrage Le debvoit, si seroit dommage ! (CHR. PIZ., M.F., IV, 1400-1403, 46)
[2] Deust, se Dieux t'aist, tel monstre estre trouvé en ma maison pour mes enfans m'empoisonner et pervertir et si villainement soubtraire, et par faulse amonicion de ses flateries les rendre deshonnourez par sa famme villaine qui rent sesacointes en ciel et en terre tous diffamez? (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 37)
[3] Et disoient aussi que ledit duc de Calabre avoit envoyé homme exprès à Venise pour empoisonner les citernes, au moins celles où il pourroit joindre, car plusieurssont fermées à clef; (COMM., III, 1495-1498, 29)
[4] Le juge du ciel sentencie: La vie des humains (par mort) deffaire Le cours celeste vous menasse, Tous empoisonner et infere Pour le peché qui vous pourchasse. (Cene dieux, c.1492, 122)
[5] Puis qu'estes en corps et en ame Reformez le pere et le fils, Avisons les moyens prefilz Où pourrons le venin finer Pour les humains empoisonner Et puis nous en fera la source. (Cene dieux, c.1492, 126)
[6] C'est la Mort, des humains maistresse, Envoyé par les dieux celestes Vers toy, pour confire des pestes De ta tres venimeuse escume, Vomissement et orde spume Pour tous humains empoisonner. (Cene dieux, c.1492, 127)
[7] Je seray en toutes saisons [Avecque] toy pour te conduire A empoisonner et destruire Les humains en [toutes] contrees. (Cene dieux, c.1492, 128)
[8] De cesti venin auoient enuoie guerre les Iuyfz vn de ces ans pour empoisonner toute crestiente, si comme ie leur ay oy dire a la mort en leur confession. (6203, 337)
[9] la seconde qu'elle l'avoit desrobé de ses biens en grans sommes de deniers, et aussi qu'elle avoit fait et compilé plusieurs poisons pour l'empoisonner et faire mourir. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 156)
[10] En ce temps fut nouvelles que ledit de Bourgongne, voyant qu'il n'avoit pas puissance de parvenir à destruire le royaume de France, ainsi que grant peine y avoit mis, conspira avecques ung nommé maistre Ythier Marchant, qui avoit esté serviteur de monseigneur de Guyenne, et avecques ung nommé Jehan Hardi, serviteur dudit maistre Ythier, qui s'en estoient retirez après ledit trespas devers ledit de Bourgongne, de trouver moien de faire mourir et empoisonner le roy. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 303)

21 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre