C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de embellir dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] et tout pour embellir et verifier nostre matiere, et le vueil-je prendre au commencement de creacion des dus de Guerles. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 143)
[2] Avec tout ce, il envoyoit et escripsoit souvent en Angleterre, et raffreschissoit le roi d'Angleterre et son conseil de parolles et de promesses traittables grandement, à amour et à reformation d'aliance, et à durer à tousjours, mais ycelles, où les Anglois prendoient, pour le temps avenir et pour remforcier et embellir leur guerre, grant espoir. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 231)
[3] Car quant je pense a vostre grant beauté, Dont Nature a mis en vous tel plenté Qu'on en poroit les aultres embellir, Nuls ne me poet ce Doulç Penser tollir, Ains prent en moi ordenance si vraie Que nuit et jour, sans point cesser, l'assaie. (FROISS., Orl., 1368, 95)
[4] Pour ce fait les arbres couvrir De fleurs et les champs de vert gay,Pour la feste plus embellir, Ce premier jour du mois de May. (CH. D'ORLÉANS, Ball. C., c.1415-1457, 70)
[5] Or maintenant, loué soit Dieux, Vous estes venu esclersir Toutes choses et embellir ; (CH. D'ORLÉANS, Ball. C., c.1415-1457, 130)
[6] Entengs donc bien : se ton espous t'a doigner amer quant tu estoie toute laide et que en toy n'avoit point de beaulté, par plus forte raison il te doit amer - et sans doubte il te aymera - quant tu commencez a embellir et faires belles en laissant premieres turpitudes, car a la loange de sa dilleccion s'apartient de amer ou de daignier amer ce que aucunement est inparfait ; (CRAP., Cur Deus, De arrha B.H., c.1450-1460, 289)
[7] La Comtesse, un peu honteuse et emeue de se sentir louée si avantageusement d'un si grand seigneur, commença à embellir et rehaulser d'un teinct de rose la blancheur d'albastre de son visage ; (S181, 14)

Fermer la fenêtre