C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de eglises dans 7FMR 
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[1] Et ne me puis deporter quant je voy lez prestres a Dieu dediez et lez moingnez benoys et le clergié sur tous aultres moquez et envahiz les premiers, et les biens dez eglises abandonnez a proie et a rappine. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 54)
[2] Encores remaint la doubte de la violation des eglises et des pollutions dez sains lieux, dont l'injure est a Dieu, non pas a sez ministres. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 59)
[3] Or fut l'air obscurcy de rechief, et la nuee defoullee de descongnoissance mist obstacle entre Dieu et homme par sedition de Mahommet, dont Armenie et Capadoce, Galacie, Paphagonie, Bitinie, Missie, Fragie, Libie, Carie, Licie, Mesopotamie, Syrie, Fenice, Palestine, et grant part dez regions d'Asie, aux eglises desquellez s'adressent les epytres dez apostres, toute Affrique, et aucunes provinces d'Europe vers Occident, jusquez dedens Espaigne, et vers Orient, jusquez en Trace et Pannonie, sont pervertis de foy crestienne, et infaictes par semence de zizanie et de secte nouvelle. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 117)
[4] Par dessus ces cas recitez, se tu voulloyes mescongnoistre les tempestes espoventables, les clameurs du peuple fuyant, et les sanglantees boucheries dez hommes mors a tas, et comme on transportoit les riches garnemens dez maisons ardans, endivers temps que les Gotz, lez Wandres, lez Huns et les Danoys entrerent pieça en France, tu en auras la preuve par eglises lors destruitez, dilapidees et arses, et par la translation dez corps saintz et dignez reliquiaires de pays en aultre, dont lez aucuns ne furent puis reportés. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 144)
[5] Car ceulx d'entre eulx qui plus ont esté dediez a Dieu et a ediffier les eglises pour suffrages d'oraisonacquerir, triumpherent comme victorieux. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 167)
[6] C'est assavoir voult avoir pour estre bien introduit en ce qui puet touchier au bien espirituel qui est le principal de solempnelz preudesommes theologiens sicomme estoit un moult sage maistre que se nommoit maistre Jehan de la Chaleur et d'autres desquelz vouloit souvent ouir, et à certaines heures et jours leccons de sapience de laquelle doctrine lui ensuivy que il se disposa à servir Dieu, craindre et amer sur toute riens, si qu'il le continua par euvres vertueuses, tant ès effaiz de charité aux povres comme en edificacion d'eglises, oroisons et toutes devocions toute sa vie, sicomme encores y pert en maint lieux. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 68)
[7] Avec ses choses, en ce qui touche la premiere partie de largesse, si que dit avons devant, qui est ce qui s'estent à donner aumosnes, n'y failloit mie le bon seigneur, car en bonne foy si que je tiens, n'est memoire qu'en roy qui ait esté se soit plus grande demonstrée, si comme encores y pert et tousjoursperra au siecle es belles eglises principaulment qu'il fonda et grandement renta à Paris et ailleurs, si comme l'eglise des Celestins qui tant est belle, à tout grant couvent de freres, que il renta grandement par amortissement. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 154)
[8] ITEM, aux IIIJ. ordres de mendians aida grandement à amender et accroistre leur eglises, et souvent donnoit aux couvens de belles aumosnes. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 155)
[9] Et ainsi semblablement à plusieurs autres, comme il ne faillist nulle part en ediffices d'eglises, hospitaulx, et autres aumosnes dont il fust requis qui montoit en grant somme par an. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 155)
[10] ITEM, dehors Paris, au bois de Vincennes, fonda chanoynes tres bien rentéz, aussi les bons hommes d'empres l'ostel de Biauté, aux Chartreux amenda le lieu et fist mains biens, et autres eglises et chappelles moult amenda et accrut en ediffices et bien faiz. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 155)

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