C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ediffiee dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Aprés ce que j'oz ediffiee a l'ayde et par le commandement des troys Dames de Vertus, c'est assavoir Rayson, Droicture et Justice, La Cité des Dames par la fourme et maniere que ou contenu de la dicte cité est declairié, je, comme personne traveillie de si grant labour avoit accompli et mis sus, mes membres et mon corps lasséz pour cause du long et continuel excercite estant en oyseuse et querant repos, s'apparurent a moy de rechief, gaires ne tarderent, les susdictes troys glorieuses, en disant toutes trois parolles d'une meismes subtance en telle maniere : Comment, fille d'estude, as tu ja remis et fichié en mue l'outil de ton entendement, et delaissié en secheresse encre, plume et le labour de ta main dextre, ouquel tant te seulx delicter ? (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 7)
[2] De ceste enfleure ancore et de la punicion de Dieu envoyé, comme il ne la puist au long aler souffrir, est escript ou .IIIIe. chappitre de Daniel que, comme Nabugodonozor une fois alast et venist parmy sa sale en son grant palais de Babiloine se glorifiant en disant : «Et n'est ce pas cy Babiloine la grant, laquelle pour ma maison royal j'ay ediffiee et la puissance de ma force et la gloire de ma beauté? (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 42)
[3] laquelle prise fut tant merveillable que, ainsi comme dit Orose a saint Augustin, a peine peut il lors estre creu que par vertu humaine fust conquestee ne qu'en ceste mortel vie ediffiee et puis prise peust estre. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 77)
[4] Et pour ce toutes nascions de gens qui estoient an servitude desirerent lors estre en France pour estre francs, dont advint que France fut la plus noble terre du monde, la plus riche, la plus peuplee, la plus habitee, la mieulx ediffiee, flourissant en richesse, en science, en prudence, en la foy catholique et en toutes autres vertuz. (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 2)
[5] L'empereur fist porter Roland le glorieux martir sur deux muletz, couvers de draps de soye, moult honnorablement jusques a Blaye sur mer en l'eglise de Saint Romain, la quelle il avoit desja ediffiee et fondee de chanoynes reguliers richement. (BAGNYON, Hist. Charlem. K., c.1465-1470, 214)
[6] Et aprés que la cité fut ediffiee, l'empereur Claudius, qui lors avoit subjugué les isles de Orcade, en laissa le gouvernement à Arviragus et puis s'en retourna à Romme. (S185, 137)

Fermer la fenêtre