C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dunoys dans 7FMR 
25 attestations 
 Page /3 

[1] Entre les autres y estoit le conte de Dunoys, fort estimé en toutes choses, le mareschal de Lohehac, le conte de Dampmartin, le seigneur de Bueil et maintz autres, et estoient partyz de l'ordonnance du roy et bien cinq cens hommes d'armes qui tous s'estoient retyréz vers le duc de Bretaigne, dont tous estoient subjectz, et néz de son pays, qui estoyent [la fleur] de ceste armée là. (COMM., I, 1489-1491, 20)
[2] Là arrivèrent messire Charles de France, lors duc de Berry, seul frère du roy, le duc de Bretaigne, monsr de Dunoys, monsr de Dampmartin, monsr de Loheac, monsr de Bueil et monsr de Chaulmont et messire Charles d'Amboyse, son filz, qui depuis a esté grand homme en ce royaulme, tous lesquelzdessus nomméz, le roy avoit desapointéz et deffaictz de leurs estatz, quant il vint à la couronne, nonobstant qu'ilz eussent bien servy le roy son père et le royaulme ès conquestes de Normandye et en plusieurs autres guerres. (COMM., I, 1489-1491, 39)
[3] Monsr de Dunoys l'accompaigna en une littière, car, pour la goute qu'il avoit, il ne povoit monter à cheval et portoit l'on son enseigne après luy. (COMM., I, 1489-1491, 45)
[4] De la part des seigneurs parloit le conte de Dunoys. (COMM., I, 1489-1491, 55)
[5] Ce petit bourg, a ce que je congnois, Tient et despend de quelque baronnie Appartenant a monsieur de Dunoys Ou il y a moult belle seigneurie. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 155)
[6] et furent finees les dictes jouxtes par monsieur du Dunoys, cousin du roy a cause de sa mere, et par l'escuyer Galliot, a present capitaine. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 261)
[7] Et au sortir du dit Versay il estoit acompaigné de plusieurs grans seigneurs, c'est assavoir monsieur de Bresse, monsieur de Foix, monsieur de Guyse, monsieur de Ligny, monsieur de Dunoys, monsieur le marquis de Ferrare, le conte de Sainct Martin et plusieurs autres grans seigneurs qui ne sont cy nommez pour cause de briefveté. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 304)
[8] Et pour ce faire furent appellez en conseil ceulx qui s'ensuivent: premierement monsieur d'Orleans, monsieur de Bresse le jeune, monsieur de Ligny, monsieur de Vendosme etson frere monsieur de Nevers, Engillebert de Cleves, monsieur de Dunoys, monsieur de Foys, Françoys monsieur de Lucembourg, monsieur le prince le marquis de Ferrare, monsieur de La Trimoille, monsieur de Piennes, monsieur le mareschal de Gyé, monsieur d'Argenton, messire Jehan Jacques, messire Troyen, messire Camylle ytalliens, monsieur le cardinal Petri ad Vincula, monsieur le cardinal de Sainct Malo, monsieur d'Angiers, monsieur de Cornouaille, monsieur de Rouan, monsieur d'Embrun, arcevesques et evesques avec plusieurs autres grans seigneurs, tant capitaines, gouverneurs et entremetteurs des affaires du roy et de toute son armee. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 306)
[9] monsieur le prince, monsieur de Bresse le jeune, monsieur le bastart de Bourbon, monsieur de la Gretuze, monsieur le mareschal de Gyé, monsieur de Dunoys, monsieur de La Trimoille, monsieur de Pyennes, monsieur le Vydame, messire Jehan Jacques et monsieur Camille, ytaliens, avecques plusieurs autres grans seigneurs de France, de la maison du roy et de l'armee, tous en moult belle ordre et dueil sumptueux. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 312)
[10] Le dict jour monsieur le prince, monsieur de Dunoys et autres grans seigneurs allerent a Trinc attendre le roy pour faire le serment de la dicte paix, comme les dictz Venyciens et duc de Millan avoyent fait entre les mains des dessus nommez. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 319)

25 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre