C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de douzieme dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Rois Manassès, eu douzieme an, Regna, rois de Jherusalem, Et regna d'ans cinc et cinquante. (MACH., C. ami, 1357, 49)
[2]La douzieme euvangille Quant l'enfant est né, aprés qu'il a mengié la tette, se l'en lui poeult donner a mengier de une pomme cuite, jamais aprés n'en sera si louviz a mengier ne a boire, et si en sera plus courtois en fais et en dits. (Ev. Quen. II, c.1466-1474, 120)
[3] La douzieme euvangille Qui voeult avoir l'yver et l'esté le bure de ses vaches depuis qu'elles ont vellé, lors que les vaches sont en sault, les convient mener devant le taur et les laissier le taur flairier sans aultrement touchier celle fois, et mener la vache trois fois entour le taur, et ainsi a la seconde fois, et a la tierce la faire saillir, et depuis tant qu'elle aist retenu. (Ev. Quen. II, c.1466-1474, 136)
[4]Et au douzieme feuillet au lieu mellieu d'iceluy mectrez ce qui s'ensuit en fort grande lettre : HEC DESIDERANTUR QUE MORS SOLA DECLARAVIT. (S184, 157)
[5] Mais encor n'est-ce rien au prix de ce mal-heureux Mechmet, douzieme Empereur des Turcs, lequel ne succeda pas seulement à Amurat en l'Empire, mais en toutes especes d'inhumanitez, voire le surpassa de beaucoup en cest endroit. (S746, 572)

Fermer la fenêtre