C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de donneront dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Car les princes de l'empire, encores que l'empereur fust homme de peu de vertuz, y donneront ordre. (COMM., II, 1489-1491, 6)
[2] Aux nobles donneront travail sans cesser et despense, soubz coulleur de leurs guerres, prinses à voulenté, sans advis ne sans considerer ceulx que ilz deüssentappeller avant les commancer: car ce sont ceulx qui y ont à employer leurs vies et personnes et pareillement leurs biens; (COMM., II, 1489-1491, 215)
[3] Aux nobles donneront travail sans cesser et despense, soubz coulleur de leurs guerres, prinses à voulenté, sans advis ne sans considerer ceulx que ilz deüssentappeller avant les commancer: car ce sont ceulx qui y ont à employer leurs vies et personnes et pareillement leurs biens; (COMM., II, 1489-1491, 215)
[4] Ton plaisir Tantost sera tourné en desplaisir, Infortune viendra pour te saisir, Viellesse et Mort ne donneront loysir De plus t'esbatre. que ilz deüssentappeller avant les commancer: car ce sont ceulx qui y ont à employer leurs vies et personnes et pareillement leurs biens; (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 86)
[5] car noz asles combatront bien les leurs et les garderont bien, se Dieu plaist, qu'ilz ne nous donneront point d'empeschement sur les costez. (BUEIL, II, 1461-1466, 200)
[6] Les parens et amis de feu maistre Geffroy Thoet ont baillié ceans leur requeste par escript à l'encontre du procureur du Roy et de l'evesque de Paris, disans que ledit defunct a esté homme de bonne vie et paisibleconversacion, et soubz umbre de ce que on a trouvé ledit Thouet pendu en son hostel, et ne scet on dont vient sa mort, recitent en oultre le contenu en leur requeste afin que le corps soit desterré et mis en terre sainte, et ilz donneront à la chappelle de ceans XX solz pour une fois, et sont povres gens. (FAUQ., III, 1431-1435, 5)
[7] Toutes lesquelles choses sont trop puerilles à debatre, car s'il vouloient bien considerer et veoir ce que souvant leur passe devant les yeulx, ilz trouveroient que en la translacion de la sainte Escripture y a plusieurs noms bien estranges qui sont demourez, puis en ebrieu, puis en grecq, et ne s'ensuit pas pourtant que ce soient noms incongneux, sinon à telz ignorans, qui ne scevent que une nocte, et noctez bien, Sire, ce que dit l'Ewangille de telz gens: " Attendite a falsis prophetis, que veniunt ad vos in vestimentis ovium, intrinsecus autem sunt luppi rapaces " , et vous gardez d'eulx, Sire, car quelque chose couve et latite, puisqu'ilz veullent oster et eslongner de vostre royaume celle des sept ars liberaulx qui desqueuvre toutes traffiques et qui vous est la plus utille assavoir et à avoir et qui plus vous peut servir au besoing, car il poura estre que, par faulte d'icelle, pourront advenir si grans inconveniens et telles playes que les dicts telz ignorans n'y donneront pas le remede. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 7)
[8]Les piqueurs donneront ordre à telles evasions du cerf :car s'il a prins sa fuite en quelque lieu champaistre, ils observerontdiligemment à veuë d'oeil les traces du cerf, et avecson de trompe resjouïront et exciteront les chiens à la nouvellecourse. (CHARLES ESTIENNE, L'Agriculture et maison rustique, 1564, 142 v°)
[9] Et lors les serviteurs de Dieu, c'est à dire les bonnes vertus, lesquelles tu as au baptesme prinses, te donneront faveur et ayde si que tu le supereras et auras la santé de ton ame. (S182, 257)
[10] Et pour ce je anathematise et excommunie tous ceulx qui aprés ma mort donneront à mon corps la sepulture des crestiens. (S185, 167)

Fermer la fenêtre