C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de diffament dans 7FMR 
4 attestations 
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[1] Souvienge toy que vie curial est de la nature des folles et dissolues femmes qui plus cherissent lez derniers venuz, et gettent les bras au col plus ardaument a ceulx qui les pillent et diffament, que a ceulx qui trop les ayment et servent. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 7)
[2] Car doucement leva la chiere Et sambloit qu'il li vosist dire La grant doleur, le grief martyre Que les autres bestes li font, Dont li cuers en ventre li font, Et comment elles ne le puelent, Comment mettre a la mort le vuelent, Com le diffament, com l'abaient, Poingnent, espient et detraient, Comment il ne s'ose vangier, Comment il vit en tel dangier Qu'il li couvient feindre estre amis A ses plus mortels anemis, Comment humblement les endure, Comment il met toute sa cure Si qu'il les puist en gré servir, Comment il se vuet asservir Devers elles, si qu'elles l'aimment, Comment elles de li se claimment En traïson et faussement, Comment leur jangle fausse ment, Comment tour, murail ne fortresse N'a, fors de sa haute noblesse,Retour, refuge ne ressort, Comment elle est fonteinne et sort Dont toute sa joie descent, Comment, s'elle ne le deffent Vers les bestes, qu'il est destruis, Comment elle est l'ente et li fruis Dont doit venir la medecine Pour li garir, s'elle s'encline Tant seulement qu'elle ne croie Chose qu'encontre lui dire oie, Comment il ne puet riens valoir, Se ne vient de son dous voloir, Comment sa vigour et sa force A dis doubles croist et efforce Sans plus de son trés dous regart. (MACH., D. Lyon, 1342, 178)
[3]Seigneurs, je vous pri qu'il vous plaise De cuer aux ydoles prier Que cel homme sanz detrier Vueillent garir, a celle fin Que Mahom, voire, et Apolin Et noz autres diex aourés Soient de ceulz et honnourés Qui les vitupérent et blasment Com dyables et les diffament Cy devant moy. , espient et detraient, Comment il ne s'ose vangier, Comment il vit en tel dangier Qu'il li couvient feindre estre amis A ses plus mortels anemis, Comment humblement les endure, Comment il met toute sa cure Si qu'il les puist en gré servir, Comment il se vuet asservir Devers elles, si qu'elles l'aimment, Comment elles de li se claimment En traïson et faussement, Comment leur jangle fausse ment, Comment tour, murail ne fortresse N'a, fors de sa haute noblesse,Retour, refuge ne ressort, Comment elle est fonteinne et sort Dont toute sa joie descent, Comment, s'elle ne le deffent Vers les bestes, qu'il est destruis, Comment elle est l'ente et li fruis Dont doit venir la medecine Pour li garir, s'elle s'encline Tant seulement qu'elle ne croie Chose qu'encontre lui dire oie, Comment il ne puet riens valoir, Se ne vient de son dous voloir, Comment sa vigour et sa force A dis doubles croist et efforce Sans plus de son trés dous regart. (Mir. st Panth., 1364, 347)

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