C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dessusditte dans 7FMR 
1 attestations 
 Page /1 

[1] et de la s'en vint à la Gasulle dessusditte, qui est ung grant pais garny de tous biens, et s'en ala vers la maryne à ung port qui se nomme Samateue, et de la au cap de Nom, qui est en venant vers noz isles. (6206, 199)
[2] mais, devant qu'il y allast, le patriarche fut vers luy à Montagu, où il fut par cinq jours ou envyron, et lui parla ledit patriarche de la maniere dessusditte, en luy disant qu'il estoit facille à executer et que derriere l'ostel du roy avoit ung chemin secret par lequel on pourroit aller seurement jusques audit hostel. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 186)
[3] Et lors Jhesucrist, pour les retraire d'orgueil, leur allegua l'hystoire dessusditte de l'ange Lucifer qui chut de paradys, a celle fin qu'ilz y preissent exemple, comme il appert ou .Xe. chapitre des Euvangiles Saint Luc. (7007, 306)
[4] Et furent par devers luy sainct Maurice et tous les autrez de la dessusditte legion, ausquelz le papeparla longuement, en les exhortant que plustost se laissassent detrencher à glaives et occire que de regnier la foy de Jesucrist ne icelle violler ; (S185, 167)
[5] Et pour donner meilleur couraige aux autres et participer à leur gloire, ilz desvestirent leurs harnoys, gecterent à part leurs armures et bannieres, offrirent aux bourreaulx corps tous nudz à martire, tellement que de la dessusditte legion n'en eust pas ung qui cruellement ne fut par martire occis et mis à mort. (S185, 169)
[6]Dit aussi la cronicque dessusditte que en celluy temps Junocus, filz de Budic, se retira en ung hermitaige et devint hermite ; (S185, 299)

Fermer la fenêtre