C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dessusdites dans 7FMR 
17 attestations 
 Page /2 

[1] Mais affin que mieulx tu peussez entendre quant grans choses tu ly dois, je veul continuer l'ordre ja encommenciee en desclarant les aultres beneficez et graces a toy donnees par ly, quy ne sont point minours que les dessusdites ne moindres graces. (CRAP., Cur Deus, De arrha B.H., c.1450-1460, 277)
[2] Et qui gardera bien ces commandemens et les choses dessusdites fermement, il sera sauvé. (6206, 183)
[3] Et sont, selon cestuy acteur, toutes les nations dessusdites venues et yssues des Vuandeles. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 47)
[4] Et me soit pardonné se je suis allé hors de ma matiere, car il falloit que je devisasse des choses dessusdites, pour mieux esclarchir et donner à entendre ce que je vueil dire et mettre avant à la deduction de ma matiere. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 77)
[5] et par celle Margherite vindrent les seignouries dessusdites audit duc de Baviere par succession, et depuis à voz ancesseurs et à vous, comme je declareray en mon second volume. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 88)
[6] Apres toutes ces choses dessusdites Jacob appella Laban son oncle et luy dit: " Donne moy mes moulliers, pour lesquelles j'ay servy a toy .XIIII. ans, et mes enffans; (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 66)
[7] et nous eussent monstré que la dite maison et jardin, ja soit ce qu'elle soit moult ruyneuse, leur seroit assés habile, profitable et convenable, ou cas que nous leur voudrions transporter le droit par nous acquis en la dite maison et jardin par la vertu des criees et subhastations dessusdites, en nous suppliant et requerant que ainssi faire le vosissions, sauf a nous les XII d. et mine de feves dessusdites, et sauf les drois des opposans qui aux dites criees se sont opposés ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 442)
[8] et nous eussent monstré que la dite maison et jardin, ja soit ce qu'elle soit moult ruyneuse, leur seroit assés habile, profitable et convenable, ou cas que nous leur voudrions transporter le droit par nous acquis en la dite maison et jardin par la vertu des criees et subhastations dessusdites, en nous suppliant et requerant que ainssi faire le vosissions, sauf a nous les XII d. et mine de feves dessusdites, et sauf les drois des opposans qui aux dites criees se sont opposés ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 442)
[9] Sachent tuit que nous, oïe leur dite requeste, eu bon avis et deliberacion avec juristes et personnes cognoissant en ce, volans le profit de nous et de nostre eglise faire, et auxi voulans a eulx faire grace, a la contemplacion du dit frere Jehan, nostre moingne, afin que les diz mariés soient plus tenus a nous et a nostre eglise et en aucun temps y bien faire et avoir y regart ad ce, sauf les drois des opposans, leur avons transporté et transportons par ces presentes, pour eulx, leurs hoirs et les aians cause d'eulz, tout le droit qui en la dite maison et jardin nous est adjugé et acquis par les criees et subhastations dessusdites, et consentons et accordons que le decret leur soit ballié et delivré a leurs despens et a la charge du droit de ceus qui s'i sont opposés, comme dit est ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 442)
[10] et, se aucuns despens et mises avoient esté par nous faites pour les causes dessusdites, les dis mariés seroient et seront tenus a les paier et rendre ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 443)

17 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre