C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de demoureroient dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Il entre a l'oustel et trouve touz ses servans et servantes instruiz a la poste de la dame, car aultrement ilz n'y demoureroient point, tant fussent ilz bons et loyaulx, et demande comment elle le fait, et la chamberiere qui la garde lui respond que elle est trop malade et que oncques puis qu'il partit que elle ne mengea, mais elle est ung pou apaisee devers le soir, combien que tout est mensonge. (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 21)
[2] " Ainsi Foulliers, Gallebrun et Jehan Hamon se desmellerent d'avec les autres et fut appointié que le cappitaine et le sire de Roqueton demoureroient au long de la haye, au couvert, couchiez sur les ventres en ungpetit arrière fossé, qui estoit derrière celle haye; (BUEIL, I, 1461-1466, 87)
[3] Item, encore appert par l'exemple devant mis de ceus qui sont a la table ronde, car se il estoient .LX., et l'en en ostast .III. ou .IIII. en faisant une place wide et comme une brecque, ceulz qui demoureroient ne seroient pas pour ce assis les uns plus noblement que les autres, mes equalment comme devant. (ORESME, C.M., c.1377, 348)
[4] Et fut verité qu'il fut traicté, pour le bien de paix universelle, que la duchié de Guienne et celle de Normandie demoureroient aux Anglois, et ils quicteroient le residu de leur querelle, mais lesdiz Angloix disoient que c'estoit partaige dont ilz estoient desjà possesseurs, et qu'en cecy n'avoient point de creüe ne de prouffit. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 241)
[5] Et firent appoinctement avec le duc de Bourgoingne ou ses commis, que les Allemans, Behaignons et Zassons s'en yroient, ung baton en leur main, et que les Lucembourgeois demoureroient à la voulenté du duc. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 45)
[6] Finablement fut ordonné par le pape que les evesques de Bretaigne, lesquelz l'archevesque de Dol avoit desposez, demoureroient desposez jusques à ce que entierement en fust ordonné ; (S185, 335)

Fermer la fenêtre