C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de demourent dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Ainxin peut on dire de ceulx qui sont en mariage, car ilz voient les autres mariez dedens la nasse, qui font semblant de noer et de soy esbatre, et pour ce font tant qu'ilz trouvent maniere d'y entrer, et quant ilz y sont, ilz ne s'en pouent retourner et demourent la. (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 3)
[2] Et leurs maisons sont loing l'une de l'autre, et n'y demourent que jusques leurs vaches ayent mengé l'erbe qui croist entour le païs, et despiecent leurs maisons, et les vont refaire en aultres lieux. (6204, 123)
[3] Et c'est assavoir que en ce bail ne sont point compris ou entendus le droit des patronages d'eglise ou chappelles, les gardes des fieux nobles, s'aucuns en eschieent, les wareses et choses gaignées ne les autres choses reservées en cas de bail de garde, mais expressement en furent et sont reservées et demourent aux dis religieux, de l'acort et consentement du dit Loys dessus nommé, sans ce que il face aux dis souzaages aucun prejudice pour le temps advenir, ne aquerre aux dis religieux aucun droit quant à la proprieté. (6205, 376)
[4] Et atant yssirent de la nef, disant ainssi: - Bertin, puis que vous amenés ces povres gens, laissés nous Yzabel la Canare, car nous saurions parler aux habitans qui demourent en ceste ille. (6206, 85)
[5] Adonc fut ordonné deulx barges pour aler en l'isle de Fer, la ou ilz demourent bien trois mois. (6206, 317)
[6] Pour ce que maistre Guillaume Cousinot, advocat ceans, n'est pas venu à heure ordenée de plaidier après disner, la Court a commandé à Jehan Maisnier, huissier de ceans, qu'il execute ledit Cousinot de XL solz parisis,aliàs, ilz seront pris sur ledit huissier,s'il n'en fait diligence, et ainsi sera fait d'ores en avant contre les autres, car par la negligence des advocaz et procureurs pluseurs personnes demourent souvent à expedier à jours de Plaidoieries. (BAYE, I, 1400-1410, 233)
[7] Tierry ou Gieffroy demourent, l'un des deux. (BAGNYON, Hist. Charlem. K., c.1465-1470, 106)
[8] Richard respond : «Sire empereur, bon sera a mon semblant que Hoël et sire Riol demourent pour le garder, acompaignés de cincq mille hommes. (BAGNYON, Hist. Charlem. K., c.1465-1470, 152)
[9] Item, confesse que, sus les fossez de Paris, lui qui parle, lesdiz Henriet, Simonnin, Perrinet, François, et un appellé Guillemin, autrement de leurs noms n'est record, ne là où il demourent, ont desrobé X ou XIJ personnes sur les fossez de Paris, depuis IIJ sepmaines ençà, et d'iceulx larrecins ont eu IIJ ou IIIJ frans, n'est record lequel, lesquelz ilz ont parti ensamble; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 377)
[10] mais, pour la fortune des guerres du roiaume de France, et aussi pour les bestes sauvaiges estans de jour et de nuit au bois de Siquini, prés desdictes terres, et gastans tous les biens semez esdictes terres, ne povoient pourfitablement user ne joïr des fruis desdictes terres, mais elles demourent longuement gastees, destruites et non laborés pour les causes dessusdictes ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 328)

Fermer la fenêtre