C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de demorant dans 7FMR 
31 attestations 
 Page /4 

[1] Sy n'estoit pour les Engléz, le demorant de ladicte duché ne dureroit ung mois; (0304, 150)
[2] Cosme vous escripra le demorant, qui en set plus moy, mez je me sousie bien qui vous lira ste mavesse lettre, priant a Dieu, seigneur, qu'i vous doinst acomplir tout se que vous desiréz. (0304, 151)
[3] Qant li demorant des barons et chevaliers d'Escoce veirent que il estoient ensi afoiblis de vaillans honmes et avoient un jone roi, si orent consel ensamble a savoir la ou il poroient lor roi marier et asener en lieu dont il vausissent le mieux. (FROISS., Chron. D., p.1400, 170)
[4]Qant li rois d'Engleterre et ses gens orent chevauchié et couru toute la plainne Escoce et ars et exsillié tout le plat pais, et n'estoit nulles nouvelles des Escos qui lor contredesissent lor cemin, et il veirent que li iviers aproçoit, et il orent pourveu et rafresqi tous les chastiaus que il pensoient a tenir pour guerriier et heriier le demorant dou pais, il se missent tout souef au retour. (FROISS., Chron. D., p.1400, 219)
[5] et demorriés tousjours, le demorant de vostre vie, soupeçonnables deviers euls et en grant peril encores. (FROISS., Chron. D., p.1400, 230)
[6]Apriés ce que li rois d'Engleterre eut couru tout ou en partie le roiaulme d'Escoce et pris et saisis dedens le pais pluisseurs chastiaus et mis ens garnisons pour guerriier le demorant, et que il se fu partis de la chité de Bervich, laquelle il avoit conquis par lonch siege, et que il l'ot rafresqi et ravitallié de gens d'armes et de pourveances, et que il fu retrais en Engleterre, li rois David d'Escoce, qui se tenoit en la chité d'Abredane et sus la sauvage Escoce, demora tous esbahis et comsidera que de sa poissance singulere, il ne poroit amender les damages que les Englois li avoient fais. (FROISS., Chron. D., p.1400, 235)
[7] Chil de Gaind conmencierent premierement a faire le mauvais et a voloir suspediter tout le demorant dou pais de Flandres, et avoient de lor aliance Tenremonde, Alos et Granmont, pour ces jours dont je parole. (FROISS., Chron. D., p.1400, 261)
[8] Madame Jehane de Valois, qui fenme avoit esté au conte de Hainnau, assés tos apriés le trespas de son dit signeur, se ordonna a demorer en l'abeie de Fontenelles dalés Valenchiennes, en cause de devotion, et la persevera et usa le demorant de sa vie. avoit conquis par lonch siege, et que il l'ot rafresqi et ravitallié de gens d'armes et de pourveances, et que il fu retrais en Engleterre, li rois David d'Escoce, qui se tenoit en la chité d'Abredane et sus la sauvage Escoce, demora tous esbahis et comsidera que de sa poissance singulere, il ne poroit amender les damages que les Englois li avoient fais. (FROISS., Chron. D., p.1400, 272)
[9] mais le demorant il furent ochis oujetté en la riviere. (FROISS., Chron. D., p.1400, 438)
[10]Qant ce vint sus le printemps, et que la douce saison fu retournee, messires Carles de Blois envoia ses messages en France, et par especial le signeur de Biaumanoir deviers le roi son oncle, pour priier que il li vosist envoiier gens qui liaidassent a reconquerir le demorant dou pais de Bretagne. (FROISS., Chron. D., p.1400, 505)

31 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre