C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de demeurerent dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Et atant laisseraz cy a parler de lui, qui s'en va a la court, et diray de Madame et de damp Abbés et de leurs gens qui demeurerent bien espavez et en tresgrant deul et melencorie, n'en fault point doubter. (LA SALE, J.S., 1456, 299)
[2] La dame le prist par la main et l'emmena dedans le paveillon, et s'assistrent sur une riche couche, et tuit les autres demeurerent dehors. (ARRAS, c.1392-1393, 30)
[3] et fit oster les blasons qui estoient sur son pavillon, qui furent de Benouhic, et y demeurerent autres blasons des armes de Lucembourg, à la bande traversant de Lusinan. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 131)
[4] entre les unes, coupperent les doiz sacrez à ung prebtre et lui trencherent la courone et la lui brullerent et à certain homme noble, qui trouverent armé, lui vestirent et misdrent en la teste sa sallade, toute rouge et firent plusieurs telles violances, comme à ung de l'ordre de Roddes, qu'ilz pendirent par les braz à ung arbre, puis le sagiterent de fleches jusques à la mort, desquelles choses ne demeurerent pas impugniz, car tantost après le duc de Berry, qui lors estoit en Advignon, devers le pappe, vint à puissance sur eulx et les mist à mort, tant par bataille que par strangullacion. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 164)
[5] Ce qu'elle sceut si bien faire et avec telle grace, l'entretenant ce pendant d'une infinité de divers propos, que les petits tiges d'amour qui n'estoient qu'à peine entez commencerent à penetrer si avant que les racines demeurerent gravées au plus profond de son coeur. (S181, 15)
[6] Deux autres de la court du roy vindrent à elle pour la prier d'amours, mais elle leur fist comme l'autre, si que plusieurs jours là demeurerent. (S182, 193)
[7] Or vous sçavez que les premiereslettres demeurerent long temps en chemin devant que nous eussions de voz nouvelles, qui me fust cause de redoubler, mesme à l'instance de l'homme, combien que je n'entendois pas bonnement pourquoy, car ce pendant, à ce que j'ay apperçeu depuis, on luy parloit d'ailleurs. (S583, 119)
[8] Vray est que pour l'esgard du fruict, durant environ un an que nous fusmes là, elle ne produisit que des aigrets, lesquels encore au lieu de meurir s'endurcirent et demeurerent secs : mais comme j'ay sceu de n'agueres de certains bons vignerons, cela estant ordinaire que les nouveaux plants, és premieres et secondes années ne rapportent sinon des lambrusces et verins, dont on ne fait pas grand cas : j'ay opinion que si les François et autres qui demeurerent en ce pays-là apres nous, continuerent à façonner ceste vigne, qu'és ans suyvans ils en eurent de beaux et bons raisins. (S746, 244)
[9] Vray est que pour l'esgard du fruict, durant environ un an que nous fusmes là, elle ne produisit que des aigrets, lesquels encore au lieu de meurir s'endurcirent et demeurerent secs : mais comme j'ay sceu de n'agueres de certains bons vignerons, cela estant ordinaire que les nouveaux plants, és premieres et secondes années ne rapportent sinon des lambrusces et verins, dont on ne fait pas grand cas : j'ay opinion que si les François et autres qui demeurerent en ce pays-là apres nous, continuerent à façonner ceste vigne, qu'és ans suyvans ils en eurent de beaux et bons raisins. (S746, 244)
[10]Item un sur le chemin duquel, dans le bois la premiere fois que nous y fusmes, pour le mieux retrouver puis apres, ayans tiré force flesches au haut d'un fort grand et gros arbre pourri, lesquelles y demeurerent tousjours fichées, nous nommasmes pour ceste cause Le village aux flesches. (S746, 503)

Fermer la fenêtre