C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de deceuz dans 7FMR 
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[1] " Qu'est ce autre chose a dire si non que, en soy cuidant sauver a part, forclorre l'aide de ses biens au besoing commun et priver eulx mesmes et la chose publique de l'usaige des biens qui d'elle sont issuz, mais tant sont ilz deceuz que maintes fois perdent leur chatel pour eschiver de proufiter au bien commun; (CHART., Q. inv., 1422, 32)
[2] Si leur souvient de ce que ont esté maintes fois deceuz, si n'y adjoustent foy, ne ilz ne donnent pas grant esperance sur petit fondement et sur pou d'achoison pour cause que maintes foiz ont veu avenir par les tours de fortune trop autrement les choses que on ne les pensoit. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 74)
[3] Yceste gent pour avoir qu'ilz aient ne sont contens et n'endurent à bien faire à eulx ne autres pour ce qu'ilz cuident eschever par force d'avoir tous inconveniens, maiz de ce sont trop folz et laidement deceuz, car de telz maloustrus on a veu maintes fois occirre villainement pour avoir le leur, si cuident par finance eschever male fortune et ilz la se batissent. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 98)
[4] De ceste vertu, afin de encores mieulx donner à entendre que c'est, si que nul ne soient deceuz d'entendre ce qu'elle consiste et porte pour ce que aucuns ingnoranment pourroient cuider que orgueil, presompcion, et fierté, qui sont lais et mauvais vices, viengnent de grant courage et c'est tout le contraire, si que dit est. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 104)
[5] Veult dire Aristote cy dessus que ceulx qui pou sont avertisans aux choses ou qui mal s'en donne de garde, souvent ou de legier s'en treuvent deceuz, et pour tant encores de ses nobles, pour ce que tout ne se puet dire ensemble au propos dont parlé est devant, que peril soit de souffrir populaires surmonter plus que raison, afin que l'exemple present, et meismement d'autre fois aprengne à desorenavant tenir tel ordre que jamais pareil inconvenient ou pire ne puist ensuivir. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 135)
[6] Et est à entendre pour ceulx qui tant presument de eulx, soit en sens, biaulté, force, puissance, ou richesse que autre que eulx ne prisent, dont souvent avient qu'ilz s'en treuvent malement deceuz. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 147)
[7] Et pour tant, à dire aucunes choses prouffitables à la discipline et correction de ceulx qui sont trop convoiteux, qui qu'ilz soient, princes ou autres, est bon me semble ramentevoir aucunes auctoritéz à leur enseignement, si comme Tulles qui dit ainsi : Ilz sont de gens qui cuident accroistre leur prouffit en desertant autrui par maintes fraudes et mauvaistiéz, mais en ce ilz sont deceuz, en tant que la vie et l'onneur vault mieulx que pecune, car quoy queyceulx accroissent puet estre leurs tresors par leurs soubtilletéz en grevant autrui, ce leur est plus dommage que prouffit, car ilz acoursent le terme de leur vie. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 152)
[8] Les nobles qui suivent les armes, sont ilz point que tu cuides par moy deceuz? (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 84)
[9] Et ceulz qui donnent gaige pour a oultrance en champ de bataille combatre sus aucune querelle soit droit ou tort, je te promet, sont en ce cas par moy deceuz, car vers Dieux mesprennent et pechent grandement. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 85)
[10]Je ne voy pas conment compris Enfant soit cy ne conceuz, Dame, ou mes cuers est deceuz. (Mir. abbeesse, 1340, 93)

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