C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de decepvoir dans 7FMR 
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[1] La sotie d'un petit homme ne nuist gueres que a lui seul, et peu d'autres se subtillent a le decepvoir. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 72)
[2] Tu qu'adversité tourmente, Chair esmeult, et monde tente, Et malin esprit attente, Pour s'atente Pervertir et decepvoir, Ferme tousjours et presente Corps, cueur, sens, fiance, attente, Conscience a Dieu patente, Forte entente, Rayson, voulenté, savoir, En la bonté excellente, Vers qui tout se represente,Et a qui riens ne absente, Qu'elle ne sente, Tu fuz naiz pour la, de voir; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 83)
[3] Ire esmeult riotes et noises et cris, et Luxure conseille blandir, flater et decepvoir. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 88)
[4] La, peüst on appercevoir Com Fortune scet decepvoir Ceulx qu'elle veult a droit aherdre, Car puis gaigner et puis reperdre, Par estranges degrez, veist on, Ja si bien ou mal ne feist on. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 211)
[5] et ainsi, par fallace double scet l'anemi decepvoir ceulz qui le croient. droit aherdre, Car puis gaigner et puis reperdre, Par estranges degrez, veist on, Ja si bien ou mal ne feist on. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 69)
[6] et comme dit Valere le grant ou .IXe. livre, que «sa tricherie barateuse est ung mal mucié et [espieur] de qui les forces tres efficaus sont mentir et decepvoir, comme elle se esjouisse en mençonges et fallaces, qui sont les faulx outilz de son soubtil art». (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 44)
[7]Les aultres chacer et perir Comme faulx amis fortunez, Qui pour decepvoir furent nez. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 6)
[8] Une foiz les fauldra respondre, Se, pour rouge chapel avoir, Leur fault ainsi Dieu decepvoir Et frauder la fondacion Des fondeurs et l'entencion Qu'ilz orent du divin service Et des mors; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 165)
[9] Salemon met aultre chastoy Et dit dolent au jouvencel, Auquel fole femme mortel Fait de divers adournemens, De baisiers et d'embracemens, De doulz regars, de plains piteux, De doulz parlers trescouvoiteux, De soy moustrer en mainte place Et de faire paroir sa face, Resgardans, pensans pour sçavoir Qui elle pourra decepvoir; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 188)
[10] En my les femmes ne demeure, Car ainsi que tigne deveure Les vestemens et les mangue, Ainsis femme, qui ne se jue, Destruit les hommes et sousprent Par iniquité qui la prent A ymaginer et sçavoir, Pour homme prandre et decepvoir. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 195)

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