C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dam dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1]" Adont l'enfant, sans plus penser, lui dist: "Mon seigneur, cellui que dam Abbés veult. (LA SALE, J.S., 1456, 189)
[2] Et atant laisseray cy aucun peu a parler du sejour de Madame et diray de l'abbaye et de dam Abbés. (LA SALE, J.S., 1456, 244)
[3] Et vinrent la, que de Bruges, que de Ardenbourc, que de Otebourch, de Blanqueberghe et dou Dam, a l'Escluse, plus de .VIIIM. honmes qui rafresquirent grandement les Englois et parfissent la desconfiture des Normans. (FROISS., Chron. D., p.1400, 408)
[4] veaux dor et les faisoit aourer, et mist lun a Dam et lautre a Bethel. (6203, 286)
[5] Machadelis fut en ce temps , c'est assavoir à l'exil de Troye, et lui mesme exillé avecque Eneas, lequel aymant veoir choses estranges, vint veoir Sampson du tribu Dam, pour les merveilles que lors courroient de ses faiz et congneut que la nativité de lui venoit d'en hault d'un dieu souverain, plus que par constellacion celeste. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 34)
[6] Vu que tu fais Terre fertile, et grasse, Certainement tel grâce n'est point grâce : Ne celui don n'est don d'aucune chose, Mais plutôt dam (si ce mot dire j'ose) Et ressemblons parmi les biens du monde À Tantalus, qui meurt de soif en l'onde. (R014, 157)
[7] Laquelle fit tant par mer que par terre Sonner un jour contre femmes la guerre : Où trop tôt s'est maint chevalier trouvé Et maint grand homme à son dam éprouvé, Maint bon courtaut y fut mis hors d'haleine, Et maint mouton y laissa de sa laine. (R014, 203)

Fermer la fenêtre