C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de croyant dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Et fut ung peu long à s'apprester, ne croyant point tout ce qu'on disoit; (COMM., I, 1489-1491, 176)
[2] Mais de m'armer desormais me deporte, Car chevalier je suis de Jhesucrist Qui en sa foy maintenant me comporte, Croyant de luy tout ce qui escript. (LA VIGNE, S.M., 1496, 245)
[3] Cestui Flocitargun fut grant et puissant en ladite cité et principal gouverneur du grant calif et moult bon astrologien, et predist longtemps devant, sur aucune revolucion de l'an, la capcion de la dite cité et la prinse dudit calif, mais les jeunes furent d'autre oppinion, par quoy tout se porta mal et fut tout perille et lui pris, avecques son seigneur calif et plusieurs Sarrazins triez par glaive, et fut admené icelui grant calif en la presence d'icelui Haaloon, ensemble inumerable tresor, et lui fut demandé: " Pour ce que tu es le mieulx croyant en la loy de Machomet et le plus honnoré des hommes, il n'appartient pas que tu soies nourry de mesme viande que les hommes communs. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 136)
[4] Le Merle croyant de leger, Voyant le repas apresté, Descend en bas pour le manger, Mais il fut aux laqs arresté. (R516, 101)
[5]- Pere sainct, longtemps ay avec vous esté, croyant estre filz du pescheur, lequel je ne suis pas. (S182, 227)
[6]Apolonius, croyant sa fille morte, print ses bagues et les fist porter à ses navires, et alla au sepulchre que on avoit fait pour sa fille. (S182, 382)
[7] Le roy, croyant au traystre, priva Tyrius de tous ses biens et de son honneur merité si qu'il ne povoit à peine son corps substanter. (S182, 428)

Fermer la fenêtre