C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de croiront dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Car dit la loy de Dieu que foy catholique doit estre entierement, fermement et unement creue, ainsi comme Nostre Sainte Mere Eglise le nous commande, se estre voulons participans ou merite que dist Jhesu-Crist à Saint Thomas: Beneurez seront ceulx qui ne me verront et me croiront. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 42)
[2] car au doyLa mousterront Ceuls et celles qui ceste ouevre saront, Et meins assez en tous cas la croiront, Qu'a tous jours mais pour fausse la tenront. (MACH., J. R. Beh., c.1340, 100)
[3] lequel ignocent puet avoir tres grant grace en la personne du roy et tant grant dileccion au peuple qui estoit coupable que il veulle que tous ceulx qui croiront en son conseil soient reconciliez par ung singulier et grant service que ledit innocent en aucung temps ait fait plaisir au roy, ou lequel il fera en certain temps et jours ordonnés du roy selon la voullenté du roy. (CRAP., Cur Deus, De arrha B.H., c.1450-1460, 236)
[4] Et ceulz qui auront este en celui pays et en son hostel, men croiront et sauront bien se ie dy voir. (6203, 353)
[5] Ce fait, le Chancellier pour mondit seigneur le Dauphin et les autres seigneurs a respondu que lesdiz seigneurs prient à la Court qu'elle face justice, et en ce faisant advoeront et advoent la Court, et osteront de tout leur povoir les empeschemens, et averont la Court tousjours pour recommendée et ly ayderont de tout leur povoir, et quant aux sinistres rappors n'en croiront rien jusques à ce que ceulx à qui touchera soient oïz, et est prest ledit seigneur d'ayder la Court et les supposts d'icelle et de les recommender au Roy, quant mestier sera, et sera mandé par lettres patentes à tous juges qu'ilz obeissent à la Court. (BAYE, II, 1411-1417, 43)
[6] Car si ceux dont je parle n'adjoustent foy à ce qui, au veu et sceu de plus de cinq cens personnes encores vivantes, a esté fait et pratiqué au milieu et au centre de ce royaume de France, comment croiront-ils ce qui non seulement ne se peut voir qu'à pres de deux mille lieues loin du pays où ils habitent, mais aussi choses si esmerveillables et non jamais cognues, moins escrites des Anciens, qu'à peine l'experience les peut-elle engraver en l'entendement de ceux qui les ont veuës ? (S746, 95)

Fermer la fenêtre