C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de contemple dans 7FMR 
11 attestations 
 Page /2 

[1] De tous ces dieux la puissance contemple, Quant tu seras devant eulx en ce temple: Vella le cas dont te veulx advertir. (LA VIGNE, S.M., 1496, 145)
[2] Souventes foys, Quant ta grant deïté contemple, Autre chose aprés je ne foys Que de querir quelque tien temple; (LA VIGNE, S.M., 1496, 149)
[3] Quant je contemple seulement a par moy De ce Martin la grant oultrecuidance Qu'il a en luy, je prens dessus ma loy Que sa folye le mayne bien en dance. (LA VIGNE, S.M., 1496, 247)
[4] La douleur qui au cueur me poinct, Quant mon cas bien au long contemple, Me survient si tresmal a poinct Que suer me faict chief et temple; (LA VIGNE, S.M., 1496, 314)
[5] Quant le fait de noz dieux contemple,Voire, actendu leur grant offence, Voir pouons la verité ample Qu'ilz n'ont ne pouoir ne puissance. (LA VIGNE, S.M., 1496, 439)
[6] Et se Dieu n'y pourvoit par quelque bonne voye, Je suis content que plus jour bon ne voye Tant que mort soie, bien contemple ce faict, Et le plaintif qui par de luy c'est faict Et se fera: que je n'ay pas compté BQuant il viendra en sa noble conté Et en son bon pays de Vendommoys, Face chault, froit, pluye ou grant vent, du moys Non pas de l'an le dueil ne cessera, En quoy son peuple par cest excés sera. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 315)
[7]ET pour ce donc moy, qui telz faitz contemple, DEdens le chief n'ay cervelle ne temple, Ris, jeux, esbatz en sensüalité Ne aultre chose qui de pitié ne s'emple. (LA VIGNE, Ress. chrest. B., 1494, 140)
[8] Mais quel lieu esse proprement Lieu publicque, quant je contemple? (Sots mal., c.1480, 88)
[9]En traversant par devant l'uys du temple, Vint une voix criant piteusement «Ou est Bocace, que mon cas ne contemple ? (ANTITUS, Poés. P., c.1500, 54)
[10] - Il n'est raison, qui me sceust contenter, Que je ne soye logé prés de ce temple, Dés plus avant pour tant representer, Me viens a toy, que mon cas tu contemple, Affin que soye, pour ung futeur exemple,Couché ou nombre des trop infortunez ; (ANTITUS, Poés. P., c.1500, 57)

11 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre