C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de congnust dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Il congnust assez que c'estoient de ceulx de la garnison de la cité; (ARRAS, c.1392-1393, 96)
[2] Et quand ledit de Ternant congnust qu'il ne pouvoit son espée recouvrer, il changea de main à la bride, et ferit le coursier des esperons, et se monstra au devant de son compaignon, et rabattit plusieurs coups d'espée à la main ouverte, et, en demenant et remuant son cheval, l'espée, qui desjà pendoit contre les flans du cheval, vuida hors de sa guaine et cheut sur le sablon; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 78)
[3] Et sçay que se oncques roy le congnust, tout consideré, vous, mon souverain seigneur, le devez congnoistre, car largement en avez eu,et avez de jour en jour. (JUV. URS., Verba, 1452, 201)
[4] -- Par ma foy, vassal", dist le roy, "il n'est nul, qui bien congnust la mauvaistié de lui, qui se peüst mie tenir de le diffamer ne escharnir, car je croy que c'est le plus couart, le plus nice et le plus chetif qui oncques feust nez de mere, ne jamaiz, tant qu'il vive, n'avra honnour, ains doit estre maudit et villenez, car il vous failly d'aïde a vostre tres grant besoing". (Bérinus, I, c.1350-1370, 319)
[5] A ma volenté que nulz ne me congnust et je congneusse toutes choses ! (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 45)

Fermer la fenêtre