C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de congnue dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Lors sera ta chevalerieCongnue et ton nom exaucié, Et la seras tu advancié A ung seul coup et en une heure Plus que le riche qui demeure Cent mille fois, et c'est raison. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 142)
[2] La chose ainsi congnue et adveree, le trahitre fu pugni selon sa desserte. (FILLASTRE, Traité Conseil H., c.1472-1473, 181)
[3] mais sans ayde il ne le pouroit mie bien maintenir pour venir à une grant perfection, à l'onneur et exaussement de la foy crestienne, qui n'est mye deça congnue, par faulte de ceulx qui tellez chosez deussent entreprendre et qui piessa le dussent avoir entrepris, pour monstrer au peuple qui y habite la congnoissance de Dieu. (6206, 193)
[4] combien que, à la verité, par la vertu congnue audit messire Jaques, la noblesse de Bourgoingne s'adonna tellement à l'aymer, que certes les derreniers Bourguignons qui ferent armes à luy ne trouvoient qui les accompaignast contre ledit messire Jaques, sinon les si prouchains amis qu'ilz ne les pouvoient par honneur abandonner. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 185)

Fermer la fenêtre