C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de confis dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Mesmes Entendement ce jeune et advisé bachelier qui m'avoit suy une foiz de loing, l'autre de pres, selon ce que Dieu m'en donna l'acointance,abreva elle de si estranges et merveilleux bruvages confis en forcenerie et en descongnoissance, que le bon et sage, qui a ce besoing m'avoit conduit jusquez au lit, demoura de coste moy estourdi, estonné, et comme en litargie. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 3)
[2] Herculès par le destre cor Le prist et si fort le hacha Qu'il li rompi et arracha,Dont Atheleüs desconfis Fu et son cor pris et confis. (MACH., C. ami, 1357, 95)
[3] Il ne trouva champ, ville ne fortresse, Dont content fust, mais toust luy preparaySon dernier més, mis en grant apparay, Quant du venin, confis la potion Que Antipater luy presenta pour vray, Executé par ma commotion. (ANTITUS, Poés. P., c.1500, 13)
[4]Pour tant, s'avale soussiz mains, Sans macher, en peine confis, Si ne seront ja desconfis, Les pensees qui m'ont en leurs mains. (CH. D'ORLÉANS, Rond. C., 1443-1460, 472)
[5] En ce propos seurement mains Qu'il vendront a aucuns proffis, Pour tant [s'avale soussiz mains, Sans macher, en peine confis. (CH. D'ORLÉANS, Rond. C., 1443-1460, 472)

Fermer la fenêtre