C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de comptast dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Si luy comanda que incontinant et sans delay elle luy comptast la cause pour quoy elle estoit ainsi oppressee, courroucee et marrie, luy promectant que si possible estoit d'y pourveoir en rien du monde, qu'elle le feroit vouluntiers. (LA VIGNE, Ress. chrest. B., 1494, 117)
[2] Ne le povez vous faire si fort qu'il durast plus de X. ans ou de XX., afin que on ne le comptast pas si souvent? (ARRAS, c.1392-1393, 295)
[3] Puis dist au Jouvencel qu'il comptast la verité aux seigneurs, qui estoient venuz de Crathor, quelz gens c'estoient qu'ilz avoient ouys. (BUEIL, I, 1461-1466, 72)
[4] avec lesquelz marchanz, et oudit jour de mercredi derrenierement passé, il vint à Paris et s'en ala en l'ostel dudit Cristot, ouquel, et en la chambre des clers d'icelli Cristot en laquelle ilz font leurs comptes et paiemens, qu'il trouva ouverte, il qui parle mist et muça ledit gueulle et toute la monnoye qui dedens estoit ou fuerre du lit qui estoit en icelle chambre, et tout l'or qu'il trouva en icelli gueulle print devers soy, mist en un petit drappellet, et en descendant les degrez par où il estoit montez en ladite chambre aus clers, au bas d'une cheminée qui est illec près, muça icelli or en un petit pertuiz qu'il y trouva, sanz ce qu'il comptast oncques quele somme d'or ou d'argent il avoit en icelli gueulle. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 563)

Fermer la fenêtre