C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de combatre dans 7FMR 
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[1] Dieu me gard que je defende ou debate qu'il ne soit bon de grever et guerroyer ses ennemis et les combatre en lieu et en temps que on puisse trouver son avantage, et moult y a de vaillans chevaliers et d'escuiers en cestui royaume qui ne demanderoient pas plus grant eur que de soy y trouver pour faire leur devoir, mais en armes a il aussi bien sens pour attendre son bon et delay pour faire son preu en son avantaige comme il y a en marchandises ou en autres mendres affaires. (CHART., Q. inv., 1422, 34)
[2] Or cuida Municius, pour assouvir le vouloir du peuple, soy combatre contre Hannibal, mais il fut honteusement vaincu et eust perdu ses legions, se Fabius ne l'eust secouru et rebouté ses ennemis. (CHART., Q. inv., 1422, 36)
[3] Car aprés le duc desconfit et chetif recouvra il le povoir de commander sur la vie des legions prestes a combatre, et sur la mort de ses ennemys prouchains a desconfiture. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 139)
[4] Mais que les citoyens tenissent Leurs portes closes, ne n'ississent, Ja ne leur besongnast combatre, Car leur murs on ne peust abatre ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 181)
[5] Si dit qu'il veult Amazonie Conquerir, et aux Amasones Guerroier, et com par ramposnes Dit qu'il veult aux femmes combatre En leur regne, ou nul n'ose embatre. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 202)
[6] Thamaris, qui fu de sens plaine, De grant agait se pourpensa, Car Cirus plus avant laissa Entrer es destrois des montaignes, Ains que montrast nulles enseignes De lui combatre, ne mal mettre. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 206)
[7] " Et pourtant, ilz lui conseilloient " Qu'il sceust se les Juïfs estoient Lors en l'ire Dieu encouru, Se si, qu'il leur fust sus couru, Senon, s'en trayssent arriere, Car de mieulx, en nulle maniere, Ne leur seroit d'a eulx combatre, Follie leur feroit embatre ! (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 219)
[8] adont, pour ces nouvelles, Y envoya de gent armee Le roy Exercés grant armee, Dont il avint si faictement Que le propre jour droitement Qu'en Aise combatre se dorent, Les mauvaises nouvelles sçorent " Comment Mardocius en Grece Fu desconfis, a grant destrece, Et sa gent morte et confondue. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 254)
[9] Layus, qui les veoit combatre, Lui en poyse, et cuide rabatre Leur courrous et entreulx paix faire ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 288)
[10] " Adont, sus les destriez monterent Et de combatre s'appresterent. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 299)

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