C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de combatit dans 7FMR 
19 attestations 
 Page /2 

[1]Ce Galias de Mantua, je croy que fut puis cellui moult renommé chevalier qui combatit a oultrance messire Jehan le Maingre, mareschal de France, devant le seigneur de Padua darrain, peu de temps avant que les Venissiens, par dureee de treslong siege, l'eussent conquis, que puis en prison le firent morir et estrangler, dont fut tresgrant dommaige et moult plaint par toutes les Ytalies, comme le pere et l'oppital de tous les nobles desvoiez. (LA SALE, J.S., 1456, 183)
[2] et, pour ce qu'il ne vint pas à heure ne en ordonnance, le duc Baudouin le combatit comme il se retiroit, et furent mors et prins plusieurs de ses gens; (BUEIL, II, 1461-1466, 115)
[3] Et combatit ledit conte de Ribegieux, qui est le cappitaine estrangier que vous trouverez escript ou Jouvencel. comme il se retiroit, et furent mors et prins plusieurs de ses gens; (TRING., c.1477-1483, 288)
[4] Il combatit les Soysses devant Basle et les desconfit, ainsi qu'il pleut à Dieu. (TRING., c.1477-1483, 294)
[5] (23.2) Toutefois la fin qui s'ensuit fit celle dissencion meins miserable, car la fin fu car l'un ne se combatit pas en bataille rengié, eins destruissit on les mesons de l'une des cités et les deus peuples sont assemblés en un, si comme vous veyrrés en avant. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 36)
[6] En celuy païs est Saint-Nicolas du Bar et le mont de Garganne où saint Michel l'ange combatit l'ennemy. (6204, 87)
[7] [Pour] à quoy resister, le duc y ala en persone et passa la mer, et trouva les Anglois en bataille au lieu de Broussane, et là le duc descendit sur la dicque, à force de trait à main et de pouldre, et print terre courageusement, combatit et desconfit les Anglois, et y morut ledit seigneur de Fievastre et grant nombre d'Anglois de sa compaignie. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 92)
[8] et de son chief il estoit armé d'ung bassinet à une grande visiere, laquelle il avoit close, et fut la seule et premiere fois que ledit messire Jaques combatit onques le visaige couvert. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 189)
[9] Crys et cerimonies faictes et passées, yssirent les champions de leurs pavillons, et me souvient que l'entrepreneur estoit armé et paré comme aux aultres fois qu'il combatit de la hache en icelluy pas, reservé qu'il n'estoit point armé de la jambe ne de la cuisse droite, et me fut dit deppuis qu'il le faisoit pour estre plus à son delivre, se son compaignon le joingnoit au corps. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 194)
[10] L'entremectz de l'ystoire de Jason, par lequel fut monstré comme ledit Jason se combatit aux boeufs de coleres. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 357)

19 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre