C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de coignee dans 7FMR 
1 attestations 
 Page /1 

[1]Ung homme qui a les yeulx bendéz et est monté sur une branche, laquelle il coupe d'une coignee (BAUDE, Dictz moraulx S., p.1450, 123)
[2] Le samblable dist Nostre Seigneur et l'expose saint Jehan Crisostome en la .XXIIIe. Omelie ainssi disant : «Aux mauvais sont deulx choses preparees, asscavoir la coignee et le feu, ou decheement du royalme de Paradis et embrasement en Enfer. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 352)
[3]Je ne m'empesche en cest endroit de la forme de la charrueny de la diversité qui se trouve selon les regions, commetu pourrois demander la difference des charrues à beufs et àchevaux, attendu que comme selon le pain il faut le cousteau,aussi selon la force et puissance de la terre il faut l'instrumentet util pour la coupper et labourer, et ne me donneray peineen cest endroit si nostre charruë, est semblable à celle que descritle bon Hesiode en son oeuvre et jour, non plus de la façonde la serpe ou coignee de columelle, qu'il dit de son temps avoiresté nommee Françoise. (CHARLES ESTIENNE, L'Agriculture et maison rustique, 1564, 101 r°)

Fermer la fenêtre